• De stelling van vandaag luidt:
    Liever lui dan moe

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik ben liever moe, lekker slapen


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Echt? Als in mijn mening of feitelijk ondersteund?

    De mens is een dier. Dwz dat het ook wil overleven, dus zo veilig mogelijk en zo productief mogelijk om anderen voor te zijn. Denk hierbij aan de beste partner voor zo de beste kinderen en zo goed mogelijk alles op orde zodat de kans op sterven of ziektes miniem wordt. Dat laatste noemen we luiheid, niks mis mee eerlijk gezegd aangezien het uiteindelijk goed kan uitkomen.
    Aan de andere kant kan je niet ten alle tijden lui zijn, want je kunt niet zomaar midden in de wildernis blijven liggen met je luiheid. Nee, om luiheid te bereiken moet je eerst moe worden, daarom geeft goed werken ook zoveel voldoening; het voelt goed dat je luier kan worden zodat je later minder hoeft te doen etc.
    Dus het gaat uiteindelijk meer zo: de mens is lui, daarom maakt het zichzelf moe. Als je wilt zien hoever dat onderbewuste kan doorslaan hoef je alleen maar voorbeelden te zoeken van doorgeslagen kapitalisme (kredietcrisis of de man die bij het eten aan zijn werktelefoon hangt).

    Mee eens. :'D


    Your make-up is terrible

    Vaak wel. :')


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    meestal wel

    Uhhmm.. Ik denk dan toch liever lui ja..
    Maargoed, in beide gevallen heb je zin om niks te doen dus je komt uit op hetzelfde resultaat :'D

    [ bericht aangepast op 14 juni 2011 - 0:38 ]


    Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!

    Altijd toch?
    Lekker lui in je bed liggen.
    Daarom is mijn lievelings lied op dit moment:
    Bruno Mars - The Lazy Song :D


    Believe, Dare To Dream and Never Say Never<3

    No, ik werk liever heel hard. Zodat ik daarna een voldaan en tevreden gevoel heb over wat ik gedaan of bereikt heb. :Y)


    Wie du mir, so ich dir.

    Ik ben liever moe dan lui... Met luiheid bereik je niks... Als je moe bent kan je er niks aan doen.


    Haat me? Bovenin is een kruisje:P

    denienie schreef:
    meestal wel


    Firm believer of all that is magic

    Ik altijd :#

    [ bericht aangepast op 14 juni 2011 - 7:08 ]


    Not all those who wander are lost.

    Soms wel, maar ik heb ook wel eens momenten waarop ik liever hard werk, omdat ik daarna tenminste het idee heb dat ik iets gedaan heb met mijn tijd. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik ben altijd lui. Dus ja, liever lui dan moe.

    Crusoe schreef:
    Ik altijd :#


    -

    Ligt eraan om welke situatie het gaat. Bijv. Afwassen: ZEKER LUI! maar als ik iets op de manege moet doen, dan ben ik liever moe aan het einde.

    Maar meestal, liever lui.

    (dance)


    We'd be forever young, think of it!