• Omg, dat einde vond ik er persoonlijk wel nogal over :c


    What doesn't kill you, only makes you stronger (l)

    Er zijn nog twee afleveringen normaal hè, maar volgens mij worden die pas uitgezonden in januari.
    Het ging er inderdaad over!

    Reptilia schreef:
    Er zijn nog twee afleveringen normaal hè, maar volgens mij worden die pas uitgezonden in januari.
    Het ging er inderdaad over!

    En er zijn er ook normaal twee die terugkomen, alleen ben ik hun namen vergeten. Payton en haar vriendje.


    What doesn't kill you, only makes you stronger (l)

    Brighten schreef:
    (...)
    En er zijn er ook normaal twee die terugkomen, alleen ben ik hun namen vergeten. Payton en haar vriendje.

    Komen Peyton en Lucas terug? :o
    Ik dacht dat die voorgoed weg waren omdat ze vonden dat ze te weinig betaald werden..

    Reptilia schreef:
    (...)
    Komen Peyton en Lucas terug? :o
    Ik dacht dat die voorgoed weg waren omdat ze vonden dat ze te weinig betaald werden..

    Ik heb via via gehoord dat ze terugkomen, misschien daarom dat er twee personages uitmoesten? Maar waarom net hun twee, ik vond ze zo'n schattig koppel.


    What doesn't kill you, only makes you stronger (l)

    Ik kijk het nooit ;d


    None but ourselves can free our minds.

    Brighten schreef:
    (...)
    Ik heb via via gehoord dat ze terugkomen, misschien daarom dat er twee personages uitmoesten? Maar waarom net hun twee, ik vond ze zo'n schattig koppel.

    Wie is er dan weg? Er is toch niemand weg?!

    Reptilia schreef:
    (...)
    Wie is er dan weg? Er is toch niemand weg?!

    Neergeschoten, remember (:


    What doesn't kill you, only makes you stronger (l)

    Brighten schreef:
    (...)
    Neergeschoten, remember (:

    Volgens mij zit jij aan het einde van seizoen 7? Kijk je op tv?
    Want dan is het wel het einde van het seizoen, maar ik zit aan seizoen 8 op internet en daar zit ik nog aan twee afleveringen van het einde en de laatste aflevering die ik daarvan zag ging er ook over. Dus begreep ik je verkeerd denk ik. :')

    Reptilia schreef:
    (...)
    Volgens mij zit jij aan het einde van seizoen 7? Kijk je op tv?
    Want dan is het wel het einde van het seizoen, maar ik zit aan seizoen 8 op internet en daar zit ik nog aan twee afleveringen van het einde en de laatste aflevering die ik daarvan zag ging er ook over. Dus begreep ik je verkeerd denk ik. :')

    HAHA, oké ja dat kan. Maar ze blijven dus wel nog leven, of niet?


    What doesn't kill you, only makes you stronger (l)