• Door die examens. Echt, vooral nu ik te nieuwsgierig ben naar de punten van de al afgelegde examens. Blijken er echt veel buizen voor Latijn te zijn, sommige zijn zelfs 22 procent gezakt tegenover hun dagelijks werk. En die docent zei me: "Als je 90 hebt, kan je natuurlijk diep zakken." Bij wiskunde is de leerkracht ook van sommige verschoten (een paar die normaal goed hadden, hebben nu slecht :/) en techniek ging zo damn slecht.

    Ah, fucking hell. Ik vond wel dat ze bijna allemaal al goed gingen, maar ze zijn waarschijnlijk heel slecht. Ik begin hopeloos te worden door die uitspraken, serieus. Ik wil niet zoals vorig jaar het eerste trimester 14% lager scoren op mijn examens dan op mijn dagelijks werk. :/ En nu flip ik.

    [ bericht aangepast op 16 dec 2010 - 15:46 ]


    Only losers can act the way you do

    Het komt wel goed. : )


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Bij mijn examens was er ook een examen heel slecht gemaakt, maar dat bleek aan het examen zelf te liggen. Dus wie weet is er ook wel zoiets bij jou?


    -

    Waarom zou je flippen,je kan er nu toch niets meer aan doen. Gewoon even rustig adem halen, wat drinken en het komt allemaal wel goed.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Je kunt er nu toch niets meer aan veranderen? :Y) Als het echt zo slecht is moet je gewoon voor de volgende toetsen weer goed leren :')


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ja dat hadden wij ook tijdens onze havo-examens. Dik dieptepunt: 1 op de 3 gezakt. Ik mocht echt trots op mezelf zijn.


    No growth of the heart is ever a waste

    Genius schreef:
    Bij mijn examens was er ook een examen heel slecht gemaakt, maar dat bleek aan het examen zelf te liggen. Dus wie weet is er ook wel zoiets bij jou?
    Nee, want de andere Latijnse klassen hadden 12% beter dan onze klas. Lol, we zijn echt slecht. (':


    Only losers can act the way you do

    Tanzdiktator schreef:
    Ja dat hadden wij ook tijdens onze havo-examens. Dik dieptepunt: 1 op de 3 gezakt. Ik mocht echt trots op mezelf zijn.
    Wil je hiermee zeggen: de kans bestaat dat jij wel één van 2 bent die hetzelfde percentage heeft behouden of gestegen is en niet iemand bent waarvan de leerkracht (in negatieve zin) van is verschoten? (':


    Only losers can act the way you do

    Desecrate schreef:
    Je kunt er nu toch niets meer aan veranderen? :Y) Als het echt zo slecht is moet je gewoon voor de volgende toetsen weer goed leren :')
    Nee, inderdaad niet, maar het is altijd fijner een goed rapport te krijgen dan een slecht. En het is nog een week wachten voordat we het krijgen...


    Only losers can act the way you do

    EmilieDeBeta schreef:
    (...)Wil je hiermee zeggen: de kans bestaat dat jij wel één van 2 bent die hetzelfde percentage heeft behouden of gestegen is en niet iemand bent waarvan de leerkracht (in negatieve zin) van is verschoten? (':

    Nee, ze bedoeld gewoon dat sommige examens gewoon barmoeilijk zijn waardoor 1 op de 3 zakt


    Ik ben gemeen xoxo

    Dat andere mensen slecht zijn, wil nog niet zeggen dat jij slecht bent o.o Je moet je niet zo op laten fokken, want als je er een goed gevoel over hebt, moet je je gevoel gewoon vertrouwen anders word je gek.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Het is wel logisch dat dagelijks werk hoger ligt dan examens, denk ik.
    -Laten we het zo zeggen, buiten de twee echt abnormaal slimme kinderen zakt iedereen in mijn klas op de examens-
    En als je denkt dat het goed is gegaan...Dan zal het wel goed zijn?(krul)


    effort never betrays you

    Blijf gewoon rustig, je kunt het nu ook niet meer veranderen. Trouwens, het geeft nu nog niet zo erg als je wat gezakt bent, je kunt het nog ophalen in juni :Y)


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Je hebt het vast wel goed gedaan, en zo niet, dan is dat jammer. Maar je kunt er nu niets meer aan veranderen, dus probeer te ontspannen en tevreden te zijn. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Het is nou eenmaal het werk van leraren om je naar beneden te halen, en daa rkunnen we niets aan doen.


    Food.

    Examens zijn doorgaans slechter dan dagelijks werk, maar dat wil niet zeggen dat je het slecht hebt gedaan!


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California