• Omdat je hem gewoon te leuk vond en jij niet wist wat hij voelde? Of stel ik me een beetje aan?


    Just try to live life to the fullest

    Ik heb gehuild om een jongen/man maar niet om die reden. Ik ken hem namelijk niet.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    ik vond een jongen leuk, en hij mij ook. so far, so good! totdat hij zei dat hij niet kon kiezen tussen mij en een meisje, toen moest ik wel stiekem huilen, maar toen ben ik heel goed voor mezelf opgekomen en gezegt: als jij nu al twijfelt hoeft het van mij niet:W. ookal vond ik het super erg ;(


    happy girls are the prettiest girls

    Tanzdiktator schreef:
    Oh fack, I'm afraid I need to raise my hand.

    jep, mwa brotter

    Niet om een jongen nee,
    maar het gevoel ken ik wel
    Dat iemand jou niet leuk vindt, terwijl je helemaal gek op die persoon bent
    Rotgevoel:(


    What can I do?

    Jaah.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Tanzdiktator schreef:
    Oh fack, I'm afraid I need to raise my hand.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ja.
    Toen ik het had uitgemaakt en daar achteraf heel veel spijt van had (echt faal van mij)

    En toen ik afscheid moest nemen van mijn vriend toen hij in Slovenie bleef en ik terug moest naar Nederland. Dat was echt afschuwelijk. >.<

    Ik heb nu een crush op een hele leuke jongen, en ik hoop niet dat hij me gaat laten huilen eigenlijk..


    ars moriendi

    nope


    "Ignite, my love. Ignite."

    Zovaak.


    -

    Zelfs bijna om een jongen die ik nooit gesproken heb. Maar ik zat in de bus toen ik besloot hoe dom het was dus ik liet niet letterlijk een traan.

    Ik ben ook heel lang smoofverliefd geweest op een jongen die maar niets deed met alle hints en aanrakingen.. Ik dacht dat hij the one was. Hij dacht niks ofzo.. Daar heb ik ook veel tranen om gelaten.


    "Writing is a socially acceptable form of schizphrenia." -E.L.Doctorow

    RoseDestiny schreef:
    (...)
    laat me raden je bent een te Groote van jB -_-

    jazeker!

    Ja. Onder andere voor die reden.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Heel vaak
    maar een keer was echt erg
    ik had 2 weken met een jongen en ik zag er echt een toekomst in, naja ik had wel langer dan 2 weken verwacht. hij was alles wat ik in een jongen zocht en inneens praatte hij op msn raar tegen me en zei dat hij wilde praten. dan is het meteen al niet goed enzo. ik heb echt serieuze pijn en veel verdriet gehad, for like 2 weaks.


    Writing and dreaming is the most beautiful thing in the world ~

    ik bedoel maanden, of nog langer


    Writing and dreaming is the most beautiful thing in the world ~