• Wie heeft er ooit van die parken gehoord?
    Ik heb tot nu toe naar verschillend gekeken
    maar heb nog geen echt gevonden dat er uitsprong.
    Is er iemand al eens naar die parken geweest?
    Zo ja waar dan? En was het ginder goed.

    Mercie voor de hulp


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    Ik heb toevallig gisteren een weekendje geboekt haha, ergens in Brabant. Maar zijn voor zover ik weet prima verblijven hoor!


    Every villain is a hero in his own mind.

    Croweater schreef:
    Ik heb toevallig gisteren een weekendje geboekt haha, ergens in Brabant. Maar zijn voor zover ik weet prima verblijven hoor!


    Ja maar ik zoek wat verblijven ervan die goed zijn en moderne. Zeker voor twee mensen.
    Hoe heet dat park daar? Kun je daar veel doen?


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    Wat bedoel je precies met modern?
    Landal heeft veel goede parken verspreid over heel Europa, dus ik weet ook niet waar je heen wilt.


    Credendo Vides

    Ik zou gewoon eens rondkijken op hun website. Er staan genoeg foto's bij de verschillende parken, evenals beschrijvingen van wat er in de buurt en op de camping te doen is. ;)


    Every villain is a hero in his own mind.

    DreamerN schreef:
    Wat bedoel je precies met modern?
    Landal heeft veel goede parken verspreid over heel Europa, dus ik weet ook niet waar je heen wilt.


    Met modern bedoel ik niet ouderwets. Maar mooi niet oudbollig. Een park dat rust bied en waar je veel kunt doen. Zowel binnen als buiten de parken.


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    Croweater schreef:
    Ik zou gewoon eens rondkijken op hun website. Er staan genoeg foto's bij de verschillende parken, evenals beschrijvingen van wat er in de buurt en op de camping te doen is. ;)


    Da heb ik al gedaan. Eentje vond ik wel leuk dat zo ver aan de Duitse grens ligt. Ja dat wel. Maar wanneer ga jij naar een park van landal?


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,