• Nog geen vijf minuten geleden hebben mijn (inmiddels ex-) vriend en ik het uitgemaakt.
    Ik vind het.. aan de ene kant heel erg k*t. Ik heb de tranen in mijn ogen en moet grote moeite doen ze niet aan mijn ouders te laten zien die vlakbij in de woonkamer zitten.
    Aan de andere kant weet ik dat het beter is zo. Hij zat al heel lang niet lekker in zijn vel en had nergens zin in, zelfs niet om nog even met mij af te spreken.
    Niet bepaald leuk dus.
    Erg verdrietig ben ik niet.. niet heel erg.. Maar ik zie hem volgende week donderdag weer, en ik ben bang dat ik er dan ontzettende spijt van krijg,
    Nu hebben we het uitgemaakt via de telefoon. En mensen kunnen zeggen dat is slap , bla bla bla.
    Maar dat was onze keus.

    Ik moest mijn verhaal even kwijt!


    It's gonna get a lot worse before it gets better.

    dat heeft mijn vriendje ook zo gedaan, via de telefoon het is dat je er niet heel erg kut bij voelt maar anders wel.
    want voor mij voelt het alsof ik hem nooit meer zie


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget

    Sterkte. Ik weet hoe kut het kan zijn.

    De beste tip die ik je kan geven is zorgen dat je een leuke avond hebt en vooral niet alleen thuis gaan zitten. Dat heeft mij enorm geholpen.


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    Sterkte! ik kan mijn ex niet meer zien, bang dat ik nog gevoelens voor hem heb


    Writing and dreaming is the most beautiful thing in the world ~

    Sterkte, meisje. Ik weet hoe het is. De twee keer dat ik het uitmaakte (met twee verschillende jongens) is het ontzettend moeilijk ze de eerstvolgende keer weer te zien. Dan krijg je toch dat spijtgevoel. Dat komt omdat heteen gewoonte is geworden die vlinders te hebben. Het heeft gewoon tijd nodig.
    Veel succes <3 (flower)


    ars moriendi

    Sterkte... Het komt wel goed allemaal, of zoals de Fransen zeggen: 'Ça va s'arranger.'


    Our perspective only changes when we change our position.

    Ik weet hoe je jezelf voelt, mijn relatie is na 17 maanden over gegaan, en ik wil hem ook nog steeds heel graag terug.
    nu heb ik inmiddels een nieuwe vriend, waarmee de relatie ook al op knappen staat omdat die de heletijd liegt

    sterkte (flower)

    Komt wel goed meisje, misschien is het juist wel goed om het tegen je ouders te zeggen. Sterkte (flower)


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Ik wens jou enorm veel sterkte, en hoop dat de volgende ook tijd voor jou zal hebben (flower)


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Het blijft niet leuk :(

    Sterkte ermee!(flower)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Veel sterkte. (flower)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Als je sterk blijft en blijft herinneren dat het beter is en waarom je het hebt uitgemaakt, dan komt alles wel goed! Veel sterkte


    What can I do?

    Sterkte.
    Mijn vriendje zei dat het saai werd en dat het wel leuk was voor een maand,over de sms!


    Just because it burns doesn't mean you're gonna die.

    Sterkte. xxx


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Een van mijn exen was heel lief toen hij het uitmaakte (onderhand alweer bijna 2 jaar geleden) hij bleef de hele tijd bij me, en troostte me. De dag erna kwam ik niet naar school, en de dag daarna had hij al mijn vrienden in gepikt. Ze zagen me niet meer staan, en zeiden niet eens meer hoi tegen me. Evenals mijn ex.. Best lullig. Maar ik kwam erachter dat al die meisjes verliefd waren op hem..
    Gelukkig is dat nu over, en heb ik mijn vriendinnen weer terug.
    Met mijn ex heb ik amper meer contact, maar ik haat hem niet ofzo. We doen gewoon normaal tegen elkaar. Ook wel logisch. :)


    Bad decisions make good stories.

    sterkte(flower)
    xx


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.