• Ik zag een tijdje geleden bij shownieuws dat ze stopt met haar studie in Amerika. Het ging al de ronde dat ze daar gepest werd op die universiteit en dat ze daarom gestopt is. Ze zegt zelf van niet, maar ik zou zelf wel kunnen bedenken waarom ze gepest zou kunnen worden.
    Bijv; door haar Rol in HP enzo.

    Zijn er mensen hier die er iets meer van weten/ hebben gehoord ? :]


    =

    Nee,zoek anders op Wikipedia?


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Ze deed literatuur, toch?


    Life is hard and then we die

    Ik heb er niks van gehoord maar waarom zouden mensen haar daarom pesten? Ik zou haar bewonderen!


    Caution first, always.

    Geen idee, maar als dat echt zo is, zou ik dat jammer vinden. Emma heeft een goed stel hersens en wilde graag gaan studeren. Daarbij begrijp ik niet hoe ze weggepest zou kunnen worden? 0.o


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Loki schreef:
    Ik heb er niks van gehoord maar waarom zouden mensen haar daarom pesten? Ik zou haar bewonderen!


    Shoganai i ne~

    Het lijkt me niet logisch dat mensen haar daarom pesten, en anders zijn ze gewoon kansloos jaloers (joehoe) Maar wel jammer voor haar dan ):.


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Abilities schreef:
    Geen idee, maar als dat echt zo is, zou ik dat jammer vinden. Emma heeft een goed stel hersens en wilde graag gaan studeren. Daarbij begrijp ik niet hoe ze weggepest zou kunnen worden? 0.o


    Tja, ze is al gestopt met studeren.
    Ze wil zich nu op haar acteer carriere concentreren zegt zij.


    =

    Blijkbaar riepen ze als ze een antwoord gaf: 10 punten voor Griffoendor!
    Ergens vind ik dat wel grappig en typisch. (krul) Maar ik kan wel begrijpen dat het voor haar echt vervelend moest zijn.

    Ze werd wel gepest. Elke keer ze een goed antwoord gaf, was er wel iemand die riep: 'Tien punten voor Griffoendor.' In het begin is dat wel leuk, maar op den duur al het mij ook de keel uithangen.
    Ik vind het wel zeer erg voor haar D: .

    [ bericht aangepast op 29 mei 2011 - 20:44 ]


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    Unhearted schreef:
    Blijkbaar riepen ze als ze een antwoord gaf: 10 punten voor Griffoendor!
    Ergens vind ik dat wel grappig en typisch. (krul) Maar ik kan wel begrijpen dat het voor haar echt vervelend moest zijn.
    Dat is leuk de eerste keer, tweede keer gaat nog wel, derde keer wordt het vervelend. Alles gaat eigenlijk al te ver.


    Life is hard and then we die

    Loki schreef:
    Ik heb er niks van gehoord maar waarom zouden mensen haar daarom pesten? Ik zou haar bewonderen!

    TroutyMouth schreef:
    Ze werd wel gepest. Elke keer ze een goed antwoord gaf, was er wel iemand die riep: 'Tien punten voor Griffoendor.' In het begin is dat wel leuk, maar op den duur al het mij ook de keel uithangen.
    Ik vind het wel zeer erg voor haar D: .


    Wtf? o.O
    Oke het is wel grappig de eerste keer idd.
    Het is maar een Rol en als dat haar leven gaat beheersen is het wel kut.
    Jesus die mensen denken echt niet na >.>


    =

    Ah, serieus? Dat is inderdaad wel vervelend voor haar, ja. Het was leuk geweest voor haar als ze het gewoon gezellig had kunnen afmaken, konden ze dan niet gewoon stoppen? Wel een beetje irritant van die mensen.


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Memphis schreef:
    Ah, serieus? Dat is inderdaad wel vervelend voor haar, ja. Het was leuk geweest voor haar als ze het gewoon gezellig had kunnen afmaken, konden ze dan niet gewoon stoppen? Wel een beetje irritant van die mensen.


    Volgens mij was bijna heel de school tegen haar of zo.


    =

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Dat is leuk de eerste keer, tweede keer gaat nog wel, derde keer wordt het vervelend. Alles gaat eigenlijk al te ver.

    Uhuh, eigenlijk is het ook gewoon kinderachtig.