• Ik hoop dat jullie niet afknappen op deze lap tekst

    Een paar dagen geleden opende ik Dit topic, en ik wil er nu wat aan toevoegen. In het 2e stukje vertelde ik over dat meisje, ze heeft me nu zo vernederd, ze heeft me de grond gewoon ingestampt.

    We fietsten weer naar huis, gisteren en mijn beste vriendin was er ook bij. We waren hyper omdat het weekend was en waren gewoon kinderachtig aan het doen, zoals we soms doen, gewoon lol hebben. Tess en ik zijn totaal geen vriendinnen al vanaf de basisschool niet, en de middelbare heeft onze al zo slecht band alleen maar verslechterd, Alicia en ik zijn daartegenin alleen maar naar elkaar toegegroeid. Een hele goede vriendin die ik al vanaf mijn 7e ken fietste ook mee en fietste naast Tess, die over ons begon te roddelen. Nog een andere vriendin; Natalja fietste een beetje achter ons aan.

    Tess heeft dingen gezegd die mij zo diep hebben geraakt dat dit voor altijd een litteken blijft hebben. Zo noemde ze mij een domme koe, een kuthoer, en wijf en ook dat ik alleen maar slechte punten haalde en dat heel de klas mij haatte. Ik heb een wat mindere periode achter de rug qua cijfers, dat klopt. En mensen haatten mij of vinden mij irritant in de klas omdat ik anders ben. Ik ben niet iemand die populair is of hoeft te zijn, ik zit liever met een stel vriendinnen uit mijn oude klas lol te maken dan andere dingen.

    Zo heeft ze ook gezegd dag mijn bf, Alicia een meeloper is, dat ze veel veranderd is en dat ze dom was omdat ze met mij omging en dat ze kinderachtig was.

    Over natalja zei ze niet veel, alleen dat het een meeloper was.

    Het allerergste vond ik nog dat ze heeft gezegd dat ze zich voor mij schaamde omdat iedereen dacht dat we beste vriendinnen waren, en dat ze me gewoon keihard laat vallen als ze op school is. Ze heeft het alleen maar over zichzelf en is zo arrogant als het maar zijn kan.

    Ik heb haar gisteren gebeld en gevraagd wat ze allemaal gezegd had en ze heeft het toegegeven, haar excuses aangeboden. Die ik geaccepteerd heb, en we gaan het opnieuw proberen, maar ik heb dat alleen gedaan omdat we nog een heel jaar bij elkaar in de klas moeten zitten. Ik vind haar zo’n &#^^$#$... We zijn elkaars tegenpolen, zij is een arrogant, verwaand kreng die alleen maar aan zichzelf denkt en zo verwend is als het maar zijn kan, en ik ben iemand die moet werken voor dingen om ze te krijgen, en niet alles van pappie en mammie krijg, niets daartegen, maar als je er zo over opschept wel. Ook wil zij graag in het middelpunt van de belangstelling staan, terwijl ik dat absoluut niet heb. het liefst had ik haar een enorme klap gegeven zodat ze ipv haar beugel kronen had moeten zetten, aangezien ze hazentanden had. En normaal ben ik totaal niet agressief.

    Dankjewel voor het lezen. Wat zouden jullie doen als jullie mij waren?

    [ bericht aangepast op 11 dec 2010 - 11:40 ]


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    Negeren denk ik.

    Zei is gewoon erg jaloers op je. Meer kan ik niet echt zeggen.. Heel veel sterkte.(flower)


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    IK heb ook z'n tijd achter de rug gekregen, maar nu is volgens mij alles opgelost.
    probeer het met haar uittehouden, jullie zitten nog met elkaar opgescheept.
    en als het erger word naar je mentor stappen,


    They fell in love, didn't they?

    Wauw, dat is best heftig. Ik heb zelf zoiets nog nooit meegemaakt, maar ik zou haar ook proberen te negeren.. Verder weet ik ook niet wat je kunt doen, sorry. :$


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    Wauw, ik herken mezelf zo erg in jou... Ik heb dit ook gehad op de middelbare school, 1,5 jaar lang.

    Het enige wat je kan doen is trouw aan jezelf blijven. Als jij niet met zware make-up en naveltruitjes naar school wil, doe dat dan ook niet. Blijf wie je bent, en doe gewoon je eigen ding op school. Probeer de opmerkingen zoveel mogelijk te negeren, hoe moeilijk dat ook is. Erop ingaan helpt niet, geloof mij. Dat vinden ze alleen maar leuk.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Haar plat bitchen haha.

    Néé sorry, ik kan daar niet tegen. Als mijn vriendin ook achter mijn rug om roddelt laat ik haar voor een tijdje totaal vallen, en links liggen. En dan begint zij er meestal over te praten. Nouja, en ik wil altijd gelijk hebben enzo. :3.


    Alleen maar tranen van geluk

    Goed gezegd meis, en als ik jou was zou ik hetzelfde gedaan hebben je zit nog het hele jaar bij elkaar in de klas;)


    Niets is moeilijker terug te vinden dan verloren vetrouwen..

    Negeren, besteed er geen aandacht aan. Hoe graag je haar ook op der neus wil stoten. Blijf gewoon bij je echte vriendinnen en negeer dat rare wijf.

    Jalex schreef:
    Negeren, besteed er geen aandacht aan. Hoe graag je haar ook op der neus wil stoten. Blijf gewoon bij je echte vriendinnen en negeer dat rare wijf.


    All this dampness is damp.

    Ik zou denk ik.... ik weet niet D:
    Ik zou me denk ik kut voelen, dat iemand me zo vernederd en dan er ook nog mee wegloopt. Ik zou waarschijnlijk alleen maar ruzie maken in die klas, antwoorden op hun scheld-gebrul en alleen verder gaan....
    dit helpt niet denk ik
    Maar het beste is toch negeren, hoe moeilijk dat ook is ... Gewoon een liedje herhalen in je hoofd en keihard concentreren op die tekst en wat die betekent; ofzoiets


    Zoals de oude Hawaiianen altijd zeiden: Als je troebel water met rust laat, wordt het vanzelf helder.

    Geen aandacht geven verder, want als je je woede toont gaat ze daar weer op in en heb je weer gedonder.
    succes !


    You are beautiful, you are love.

    trek je gewoon niks aan van dat wijf


    <3

    Als ik jou was, zou ik haar gewoon negeren. Zij kickt er blijkbaar op om jou de grond in te werken en dat moet je je niet laten gebeuren! Bedenk dat er mensen zijn die jou echt zien zoals je werkelijk bent, en niet als een 'ander' of 'raar' type. Wees gewoon jezelf en ga niet in op haar geroddel.
    Maar als het te erg wordt, ga dan naar je mentor ofzo. In ieder geval nooit agressief worden (ik begrijp heel goed dat je dat wel wil), daar krijg je alleen maar meer problemen van dan dat je ermee oplost ;)
    Veel sterkte (flower)


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Ik weet nie, negeren lijkt wel een goed idee; vroeger trok ik me aan wa ze dachten maar das al lang voorbij. Ik ken je zelfs nie zo goed en ik weet zelfs beter. Ze kent je gwn nie, hou het bij de echte vrienden.. de rest is het zo nie waard x


    >*< \\***Firefly***// >*<

    Inderdaad, zoals de anderen zeggen, proberen haar te negeren. En als het nog erger wordt, moet je gewoon naar je mentor stappen.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    ik ken het!

    gelukkig zijn er altijd mensen die wel heel veel om je geven..

    (H)


    happy girls are the prettiest girls