• Ik hoop dat jullie niet afknappen op deze lap tekst

    Een paar dagen geleden opende ik Dit topic, en ik wil er nu wat aan toevoegen. In het 2e stukje vertelde ik over dat meisje, ze heeft me nu zo vernederd, ze heeft me de grond gewoon ingestampt.

    We fietsten weer naar huis, gisteren en mijn beste vriendin was er ook bij. We waren hyper omdat het weekend was en waren gewoon kinderachtig aan het doen, zoals we soms doen, gewoon lol hebben. Tess en ik zijn totaal geen vriendinnen al vanaf de basisschool niet, en de middelbare heeft onze al zo slecht band alleen maar verslechterd, Alicia en ik zijn daartegenin alleen maar naar elkaar toegegroeid. Een hele goede vriendin die ik al vanaf mijn 7e ken fietste ook mee en fietste naast Tess, die over ons begon te roddelen. Nog een andere vriendin; Natalja fietste een beetje achter ons aan.

    Tess heeft dingen gezegd die mij zo diep hebben geraakt dat dit voor altijd een litteken blijft hebben. Zo noemde ze mij een domme koe, een kuthoer, en wijf en ook dat ik alleen maar slechte punten haalde en dat heel de klas mij haatte. Ik heb een wat mindere periode achter de rug qua cijfers, dat klopt. En mensen haatten mij of vinden mij irritant in de klas omdat ik anders ben. Ik ben niet iemand die populair is of hoeft te zijn, ik zit liever met een stel vriendinnen uit mijn oude klas lol te maken dan andere dingen.

    Zo heeft ze ook gezegd dag mijn bf, Alicia een meeloper is, dat ze veel veranderd is en dat ze dom was omdat ze met mij omging en dat ze kinderachtig was.

    Over natalja zei ze niet veel, alleen dat het een meeloper was.

    Het allerergste vond ik nog dat ze heeft gezegd dat ze zich voor mij schaamde omdat iedereen dacht dat we beste vriendinnen waren, en dat ze me gewoon keihard laat vallen als ze op school is. Ze heeft het alleen maar over zichzelf en is zo arrogant als het maar zijn kan.

    Ik heb haar gisteren gebeld en gevraagd wat ze allemaal gezegd had en ze heeft het toegegeven, haar excuses aangeboden. Die ik geaccepteerd heb, en we gaan het opnieuw proberen, maar ik heb dat alleen gedaan omdat we nog een heel jaar bij elkaar in de klas moeten zitten. Ik vind haar zo’n &#^^$#$... We zijn elkaars tegenpolen, zij is een arrogant, verwaand kreng die alleen maar aan zichzelf denkt en zo verwend is als het maar zijn kan, en ik ben iemand die moet werken voor dingen om ze te krijgen, en niet alles van pappie en mammie krijg, niets daartegen, maar als je er zo over opschept wel. Ook wil zij graag in het middelpunt van de belangstelling staan, terwijl ik dat absoluut niet heb. het liefst had ik haar een enorme klap gegeven zodat ze ipv haar beugel kronen had moeten zetten, aangezien ze hazentanden had. En normaal ben ik totaal niet agressief.

    Dankjewel voor het lezen. Wat zouden jullie doen als jullie mij waren?

    [ bericht aangepast op 11 dec 2010 - 11:40 ]


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    ik vind echt dat je het goed hebt opgelost, en ook knap van je dat je haar op durfde te bellen. Ik heb respect voor jou. Ik zou niet eens durven haar te bellen en haar de rest van mijn leven te negeren. Ik ken namelijk een meisje die ook altijd in t middelpunt van de belangstelling wilt staan en anderen altijd kleineert. maar ik heb respect voor jou(cool)

    Ik heb dit ook gehad een hele tijd lang, maar dan vond ik iets wat mijn aandacht ervan weg haalde en het werd beter. Als je gewoon een megadruk leven hebt, dan gaat het allemaal aan je voorbij alsof het een soort slechte film is (:
    Maar ik wens je in ieder geval heel veel sterkte toe, ik hoop dat jullie het beter kunnen maken. En inderdaad, zoals Decoration zegt, ze is jaloers op je omdat je anders bent. ^^


    Where there is a sea there are pirates...

    Yo slet, nog één kutwoord over mij of ik vergiftig je.

    Serieus. Dat heb ik gezegd. En omdat die persoon sowieso erg dom was dacht ze dat ik het echt ging doen ook.

    [ bericht aangepast op 11 dec 2010 - 16:59 ]


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Cassiopeia schreef:
    Yo slet, nog één kutwoord over mij of ik vergiftig je.

    Serieus. Dat heb ik gezegd. En omdat die persoon sowieso erg dom was dacht ze dat ik het echt ging doen ook.

    Ik begin altijd te vechten als iemand stom tegen mij begint te doen, maar da's alleen omdat ik aan gevechtkunsten doe, maar ik denk niet dat zij zo grofgebekt of agressief is om meteen beginnen te schelden of te vechten. Ik denk dat het beter is als ze het op een volwassen manier oplost. Als dat niet lukt kan ze wel andere maatregelen ondernemen, haha. (:


    Where there is a sea there are pirates...

    Lilac schreef:
    (...)
    Ik begin altijd te vechten als iemand stom tegen mij begint te doen, maar da's alleen omdat ik aan gevechtkunsten doe, maar ik denk niet dat zij zo grofgebekt of agressief is om meteen beginnen te schelden of te vechten. Ik denk dat het beter is als ze het op een volwassen manier oplost. Als dat niet lukt kan ze wel andere maatregelen ondernemen, haha. (:


    My way. Maar ja, ik ben wie ik ben, hè. Agressief, etc, etc. (krul) Maar dan kan ik spijtig je niet helpen, Anouk. :(


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Je moet haar zoveel mogelijk met rust laten, negeren en doen alsof ze niet bestaat... meestal helpt dat wel goed


    What can I do?