• Ik had mijn baas nog eens lief aangekeken en toen mocht ik een uur eerder beginnen en mocht ik een uur eerder gaan. Mijn collega wist alleen van niks, maar ja.
    Vlug naar huis, eten, omkleden en haar doen. Mijn moeder lief aangekeken voor een lift en toen kwam ik om kwart voor 9 aan, een kwartier voor sluitingstijd. Helemaal blij op zoek naar mijn vriendinnen. Lekker gefeest en bier gezopen en om 1 uur weer in mijn bedje want ik moest alweer vroeg op (lees: 6 uur).
    Dingen die vrijdagavond zijn gebeurd:
    - Ik sta op één foto en natuurlijk schoot ik toen keihard in de lach, waardoor ik een verschrikkelijk kop trek.
    - Ik heb met iemand gepraat en nu krijg ik één of andere training tegen faalangt - waar zo'n avond toch weer voor kan zorgen (nerd)
    - Ik werd opgetild en daarbij kroop mijn jurkje omhoog, wat niet zo leuk was. Thank God dat ik een donkere panty aanhad.
    - Ik was de hele tijd kwijt. Tenminste, mijn vriendinnen zochten me de hele tijd, maar ik stond gezellig bij anderen die ik wel ken en zij niet.
    - Ik heb gezoend met een jongen wiens naam ik niet kon - nu wel, trouwens - en volgens mij weet de halve school dat. Schaam me kapot. Zit nu stiekem zijn hyves te bekijken, haha :3
    - Een vriendin van mij is - ja, hoor. Alweer - kotsend naar huis gegaan.

    Kortom, het was best een leuke avond. Durf me nu alleen morgen niet op school te vertonen :Y)

    Jullie nog iets leuks gedaan dit weekend - buiten de meeting in Rotterdam, want dan word ik jaloers.


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Haha, klonk als een drukke avond! Leuk (:
    Mijn broer geeft nu zijn verjaardagsfeestje voor zijn vrienden, er zijn al veel chipszakken verdwenen...


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Haha leuk joh! Ik had ook een kerstgala :'D


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    ik heb donderdag kerstgala.
    weekend was niet echt leuk, behalve als het leuk is om te zien hoe een goede vriend met een stalen buis op z'n kop geslagen wordt.

    Ik heb geen kerstgala );

    trouwens sws helemaal niet dit jaar een feest van school ;s

    [ bericht aangepast op 12 dec 2010 - 20:08 ]


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget