• De stelling van vandaag luidt:
    Het is goed dat Wiki Leaks alles publiceert, ondanks de gevolgen.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    I am an idiot, I move.

    Het is goed dat er nu licht komt op bepaalde zaken, maar de diplomatie moet zijn werk kunnen blijven doen, en dat brengt wikileaks wel in gevaar

    Oneens, het brengt landen dus hartstikke in gevaar en sommige dingen hoeven mensen gewoon niet te weten. Dat is gewoon niet nodig.


    Today will be Girl's Day party with you~

    nee, het is niet goed om alles te weten wat je eigenlijk niet aan gaat.


    If you don't believe in God, then you believe in Charles Darwin.

    Het einde van Big Brother is in zicht.


    Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.

    Oneens. Er zijn bepaalde redenen dat dit geheim was, en nu het niet meer geheim is, zijn veel landen in gevaar. Waaronder Nederland.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Oneens, sommige dingen zijn niet voor niks geheim en verborgen gehouden. Bovendien is het soms beter om van niks te weten, kan je er ook niet over wakkerliggen.


    "Writing is a socially acceptable form of schizphrenia." -E.L.Doctorow

    Eens. Ik vind dat wij het recht hebben om te weten wat hier gebeurd. Een regering moet geen geheimen hebben voor het volk, de regering is er voor het volk.
    Ik bedoel ik vind het belachelijk dat het niet bekent was dat we kernwapens hier hebben liggen, zo iets zou ik toch wel willen weten, daar hebben we recht op.
    Het was misschien niet zo slim om alle namen/plekken er bij te zetten maar de publicatie op zich vind ik wel goed. Dat is inderdaad wel gevaarlijk, maar als iemand aan de geheime gegevens kan kunnen terroristen dat ook, dus als ze het hadden gewild hadden ze er toch wel aan gekomen, omdat er iets mis is met de beveiliging van ons geweldige(uhum) Amerika.

    [ bericht aangepast op 13 dec 2010 - 10:49 ]


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ja eens. Wij, als volk, moeten weten wat er in ons land gaande is. Zonder het volk zou er geen land zijn, geen regering. Dus ja, wij moeten weten wat er aan de hand is en dat de ogen van de regering wordt geopend en ze ons meer vrijheid geven. Nu zitten we opgesloten in ons eigen land. Ja, het is gevaarlijk maar áls er straks oorlog uitbreekt, dan weet ik wel waarom er oorlog is. Als dit niet bekend wordt, weet ik zeker dat de overheid echt niet de waarheid zal spreken over de oorzaak van de oorlog.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    eens, maar ook niet eens
    Sommige zaken is het misschien maar best om het te weten
    en sommige dan weer al niet.
    ( Haha xp Snappen jullie me nog xD)


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Sommige dingen kunnen beter geheim blijven, maar soms is het beter als het hele land wordt ingelicht.
    Het ligt gewoon aan over welke zaken het gaat.


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Exercitus schreef:
    Eens. Ik vind dat wij het recht hebben om te weten wat hier gebeurd. Een regering moet geen geheimen hebben voor het volk, de regering is er voor het volk.
    Ik bedoel ik vind het belachelijk dat het niet bekent was dat we kernwapens hier hebben liggen, zo iets zou ik toch wel willen weten, daar hebben we recht op.
    Het was misschien niet zo slim om alle namen/plekken er bij te zetten maar de publicatie op zich vind ik wel goed. Dat is inderdaad wel gevaarlijk, maar als iemand aan de geheime gegevens kan kunnen terroristen dat ook, dus als ze het hadden gewild hadden ze er toch wel aan gekomen, omdat er iets mis is met de beveiliging van ons geweldige(uhum) Amerika.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Eens


    "we are definetely four good reasons not to have children" - Bill Kaulitz

    Gezien het feit dat de regering een volk vertegenwoordigt, heeft het volk ook het recht om te weten wat er speelt in een land.
    Dat het misschien niet helemaal slim is dat is hun zaak, daar moeten ze dan zelf maar wat op verzinnen.
    Ik heb er een beetje een hekel aan dat de regering gaat verzinnen wat het beste is om voor ons verborgen te houden.


    Life is hard and then we die

    Ik heb nog niets gehoord over wikileaks eigenlijk. Alleen dat ze opgepakt waren en dat ze aan het hacken waren, haha.
    Ach, een keer wat anders op het nieuws.


    Ik ben gemeen xoxo

    ik vind dat wikileaks niet goed is aan de ene kant maar aan de andere kant wel weer omdat je wel wilt weten wat er in je land speelt maar eigenlijk hoef je dat ook niet te weten wat dat is gevaarlijk!

    snappen jullie het nogxD


    i have a busy life