• Ik ga 21'12 naar Londen om een dag te shoppen op kosten van mijn oom en tante.
    Ik weet zeker dat ik me ga vermaken, maar volgens mijn tante zijn er nogal veel zakkenrollers, groot nadeel.
    Ik heb twee vragen aan jullie ;

    -Wat vinden jullie van Londen?
    -Hebben jullie trucs zodat zakkenrollers niks bij je uit kunnen halen?

    Liebedich <3

    [ bericht aangepast op 13 dec 2010 - 10:31 ]


    Simple, but effective.

    London is Amazing _O_
    Ik ben er geweest, en het is niet alleen leuk om te shoppen, maar ook om te bezichtigen.
    The big ben is géweeeldig.
    Er is een museum : 'Believe it or not'
    ook super! [ik was daar alleen op de begane grond geweest ivm te weinig tijd ^^]

    Veel plezier inelkgeval ^^


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Je zou kunnen zorgen dat je je belangrijkste dingen, zoals een ID etc in je binnenzak van je jas hebt zitten. Mits je een binnenzak hebt natuurlijk :'D. En geen rugtas meenemen. En ehm.. tsja verder weet ik het eigenlijk niet ;x.
    Maar, in ieder geval wel alvast heel erg veel plezier! <3


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Veel plezier iedergeval ^-^
    Hm... Heb je niet zo'n schoudertas waarbij er en zo'n flap is en een rits erbij? Dan kunnen ze het niet van je rug afpakken etc of eruit halen.
    Als je zit is het ook handig om je been door het handvat van je tas te steken, kan ie niet weggegraaid worden....
    Veel plezier iedergeval =D

    VILLA07 schreef:
    London is Amazing _O_
    Ik ben er geweest, en het is niet alleen leuk om te shoppen, maar ook om te bezichtigen.
    The big ben is géweeeldig.
    Er is een museum : 'Believe it or not'
    ook super! [ik was daar alleen op de begane grond geweest ivm te weinig tijd ^^]

    Veel plezier inelkgeval ^^


    het museum in londen (ben even de naam kwijt) is een van de grootste ter wereld, het heeft ook de zeldzaamste boeken in de bibliotheek steen, dus hoezo 'believe it or not' :P

    Londen is geweldig, maar volgens mij heb ik alle goede shopplekken gemist toen ik er was :S


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    shadowsalyer schreef:
    (...)

    het museum in londen (ben even de naam kwijt) is een van de grootste ter wereld, het heeft ook de zeldzaamste boeken in de bibliotheek steen, dus hoezo 'believe it or not' :P


    haha, ja. Daar zou ik ook wel dolgraag heen gewild hebben.
    Maar het was met school, we waren bekaf en hadden tijd tekort.
    Maar in de 4de [volgend jaar] ga ik er nogmaals heen, dus misschien dan? (A)

    [ bericht aangepast op 13 dec 2010 - 11:02 ]


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Londen is ge-wel-dig, ik ben jaloers op je!
    En ik heb geen last van zakkenrollers gehad, dus ik weet 't niet echt wat je er tegen kan doen.


    You move me ......... Kurt

    Doe geld in je bh xD Daar komen ze zeker niet xD


    What is youre favo scary movie?

    Boh! Mag ik met je mee? Dat lijkt écht wel vet. :9~
    Nja, ik ben zelf nog nooit in Londen geweest, maar je kunt je tas schuin voor je houden, en het hengsel vasthouden. Dan heb je er zich op. Misschien een idee, lol? :')


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Jigsaw schreef:
    Boh! Mag ik met je mee? Dat lijkt écht wel vet. :9~
    Nja, ik ben zelf nog nooit in Londen geweest, maar je kunt je tas schuin voor je houden, en het hengsel vasthouden. Dan heb je er zicht op. Misschien een idee, lol? :')



    Weet je wat ze kunnen doen? Al heb je zicht op die tas, ze kunnen ook die bodem eruit snijden, en alle spullen die eruit vallen opvangen. Dat is mijn oma ook overkomen, terwijl ze gewoon hier in de buurt liep. Zo makkelijk gaat het dus niet xd

    [ bericht aangepast op 13 dec 2010 - 13:10 ]


    Simple, but effective.

    Gestoord mens. XD Maak je me nóg eens extra jaloers. D; Nu ga ik zeker weten je opzoeken & dan in je tas kruipen. Ik jaag die zakkenrollers wel weg. ^^

    Maar, je kan indeed je tas schuin hangen, &dan je arm eroverheen hangen, dus niet je handen in je zakken steken, zodat je armen 'opgevouwen' zitten maar er gewoon een arm over laten heenhangen. Dan voel je gelijk als iemand aan je tas zit. Of als er iemand heel dicht op je loopt even ietsje sneller lopen. Ik heb geen idee hoe het er aan toe gaat, maar veel plezier. 50e keer dat ik het zeg maar goed. ;$

    iloveyou. <3


    Noch 1000 mal durch die Unendlichkeit dann sind wir endlich frei.

    Je rugzak vasthouden, niet zomaar op je rug. Geen handtasje of tas rond je buik doen, dat is echt niet veiliger. Miss kun je twee portefeuilles meenemen, een met kleingeld die je gewoon in je handtas steekt (voor emergency's) en eentje die je samen met ID en andere belangrijke spulletjes in een binnenzak steekt (die een rits heeft).

    Have fun in London! *jaloers*


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Glowingstar schreef:
    Gestoord mens. XD Maak je me nóg eens extra jaloers. D; Nu ga ik zeker weten je opzoeken & dan in je tas kruipen. Ik jaag die zakkenrollers wel weg. ^^

    Maar, je kan indeed je tas schuin hangen, &dan je arm eroverheen hangen, dus niet je handen in je zakken steken, zodat je armen 'opgevouwen' zitten maar er gewoon een arm over laten heenhangen. Dan voel je gelijk als iemand aan je tas zit. Of als er iemand heel dicht op je loopt even ietsje sneller lopen. Ik heb geen idee hoe het er aan toe gaat, maar veel plezier. 50e keer dat ik het zeg maar goed. ;$

    iloveyou. <3


    Wat zijn we toch weer aardig voor mij xd IK?! GESTOORD? Hoe kom je erbij? xd Ik neem je graag mee, dat zal wel werken.
    Bedankt voor je advies, Noukie <3

    [ bericht aangepast op 13 dec 2010 - 13:18 ]


    Simple, but effective.

    Eggs schreef:
    Doe geld in je bh xD Daar komen ze zeker niet xD


    Omg, sta je daar zo in de winkel, lekker graaien in je truitje. "Ja wat doe je?"
    "Ooh, geld pakken"
    -plat-


    Alleen maar tranen van geluk

    Ik houd mijn tas altijd voor me.


    Life is hard and then we die