• ik krijg de hele ochtend al smsjes, met ik geil op je, ik hou van je en die shit.
    en ik antwoord de hele tijd maar droog.
    maar dan krijg ik weer iets onozellers terug.
    en nu wil ik weten wie het is. :3 maar die gene wil het niet zeggen. ;o
    en nu voel ik me gestalkt. :3
    wie heeft hier ook wel een last van -gehad- ?

    Edit : diegene wist persoonlijke dingen van me. ;o die ik alleen aan mijn beste vriendinnen heb verteld. ;o
    Edit 2 : k begin het nu wel grappig te vinden, haha ik krijg nu een sms met : oke geil, mag ik op je rijden ? ;$
    wanneer gaan we rijden ? ;$
    op en neer heen en weer. ik hou van je schat !

    stiekem moest ik daar toch wel om lachen. (cat)
    Edit 3 : de gene die het was heeft bekent, en het was 1 van mijn beste vriendinnen. :'D

    [ bericht aangepast op 13 dec 2010 - 16:52 ]


    Life is a beautiful struggle

    Nee, nog nooit last van gehad.
    Misschien moet je het tegen je ouders zeggen. Die kunnen je vast helpen, want dit is hartstikke verboden.


    Our perspective only changes when we change our position.

    Nope, ja alleen mijn moeder ging bellen met de huistelefoon naar de huistelefoon.
    En meestal doen mensen dat op msn en zo ook wel, dat ze seks willen enzo.
    Maar verder niet echt?


    Alleen maar tranen van geluk

    DarkLavigne schreef:
    Nee, nog nooit last van gehad.
    Misschien moet je het tegen je ouders zeggen. Die kunnen je vast helpen, want dit is hartstikke verboden.

    ja maar ik denk dat het iemand van mijn klas of school is, want hij/zij wist ook persoonlijke informatie van mij. ;o


    Life is a beautiful struggle

    Ik heb dat 1x gehad, maar die heeft het na een tijdje gezegd, omdat ik het echt niet meer leuk vond en dat ook zei.
    Misschien met de huistelefoon naar dat nummer bellen? ^^


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    hihi ik! Maar dat waren van die eerste klassertjes die ik schijnbaar mijn nummer had gegeven?


    Don't dream your life, but live your dream!

    Ik word de hele tijd door een onbekend nummer gebeld. &Ik krijg de hele tijd smsjes van: Fleur is geboren! We zijn allemaal heel erg blij. etc.

    &Er was een keer iets in m'n voicemail ingesproken zoiets als: Ik ben het huis uit gezet, en Marie die heeft dat ook een keer gehad met die familie en nu wil ik vragen of jullie me op komen halen.

    Ofzo, echt dom. Maar goed, ik weet niet wat het is? Naar de politie gaan? :a. I don't know, succes ermee.


    Noch 1000 mal durch die Unendlichkeit dann sind wir endlich frei.

    Glowingstar schreef:
    Ik word de hele tijd door een onbekend nummer gebeld. &Ik krijg de hele tijd smsjes van: Fleur is geboren! We zijn allemaal heel erg blij. etc.

    &Er was een keer iets in m'n voicemail ingesproken zoiets als: Ik ben het huis uit gezet, en Marie die heeft dat ook een keer gehad met die familie en nu wil ik vragen of jullie me op komen halen.

    Ofzo, echt dom. Maar goed, ik weet niet wat het is? Naar de politie gaan? :a. I don't know, succes ermee.


    Dat doet me denken aan zo'n horror movie waarin een meisje altijd smsjes krijgt van mensen die niet meer bestonden en die zij kende in een ander leven.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Cassiopeia schreef:
    (...)

    Dat doet me denken aan zo'n horror movie waarin een meisje altijd smsjes krijgt van mensen die niet meer bestonden en die zij kende in een ander leven.

    oke nu word ik bang door jou. ;a


    Life is a beautiful struggle

    Ik niet, maar een vriendin van me werd wel eens gebeld en als je opnam hoorde je wel mensen zachtjes praten maar ze zeiden niks in de telefoon :'D


    -

    Daar ga ik m'n beltegoed niet aan verspillen. Of iig niet meer dan 10 cent. Heb prepaid -.-


    No growth of the heart is ever a waste

    Kingston schreef:
    (...)
    oke nu word ik bang door jou. ;a


    Haha, beste film ooit. Maar iig, in die film hadden de afzenders onnozele nummers, bv. 000000000, lol


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Tanzdiktator schreef:
    Daar ga ik m'n beltegoed niet aan verspillen. Of iig niet meer dan 10 cent. Heb prepaid -.-

    ik heb BloX nouja na dat ik zei : haha wtf ? hebben ze niet meer gereageerd. xd


    Life is a beautiful struggle

    Kingston schreef:
    ik krijg de hele ochtend al smsjes, met ik geil op je, ik hou van je en die shit.
    en ik antwoord de hele tijd maar droog.
    maar dan krijg ik weer iets onozellers terug.
    en nu wil ik weten wie het is. :3 maar die gene wil het niet zeggen. ;o
    en nu voel ik me gestalkt. :3
    wie heeft hier ook wel een last van -gehad- ?

    Edit : diegene wist persoonlijke dingen van me. ;o die ik alleen aan mijn beste vriendinnen heb verteld. ;o

    Logica? Waarschijnlijk zijn je vriendinnen je gewoon aan het pesten. :P


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Vengeance schreef:
    (...)
    Logica? Waarschijnlijk zijn je vriendinnen je gewoon aan het pesten. :P

    ja maar die hebben nooit btg, en anders had ik het nummer wel herkend.


    Life is a beautiful struggle

    Kingston schreef:
    (...)
    ja maar die hebben nooit btg, en anders had ik het nummer wel herkend.


    Misschien dat er iemand anders bij zit die wel btg heeft? Het zal vast wel iemand zijn die je kent, gezien de dingen die ze weten. ;]


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell