• Dat ik nu al vakantie heb omdat mijn school gaat verhuizen
    en jullie lekker allemaal op school zitten! (duivel) Hahahahha!

    [ bericht aangepast op 13 dec 2010 - 11:31 ]

    Dat is zo niet eerlijk. Hebben sommige mensen varen sommige scholen gewoon vrij, terwijl ik gewoon 6 repetities heb :S

    als ikke dit zo lees lijkt het wel heeeeel erg aantrekkelijk om mn school in de vik te steken(duivel)(duivel)
    t zou wel grappig zijn, gwn een wat heleboel weken extra vakantie_O__O__O_
    ik aanbid vakantieheid_O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O_

    (huil)


    Shoganai i ne~

    Ah weetje, het kan me niet eens schelen. Dit weekje is juist wel lekker, want nu heb je de mogelijkheid helemaal naar je vakantie, en mijn verjaardag, toe te leven :'D


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    CursedBanana schreef:
    als ikke dit zo lees lijkt het wel heeeeel erg aantrekkelijk om mn school in de vik te steken(duivel)(duivel)
    t zou wel grappig zijn, gwn een wat heleboel weken extra vakantie_O__O__O_
    ik aanbid vakantieheid_O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O_

    En daarvoor steek jij je school in de fik? .___.
    Juistem.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Nou niet allemaal zeuren ik moet gewoon in de kerst vakantie werken hoor.. Voelt nu helemaal zielig... :( Nu mag ik ook eens met de kerst werken bah.. :(


    What is youre favo scary movie?

    Je school gaat verhuizen? O_O' xD


    ars moriendi