• Ik wil stand alone,s maken rond de 10
    Wat ik van je wil weten is:
    Naam:
    Leeftijd:
    idee voor jou stand alone:
    Naam van jongen of meid als je wilt met wie je krijgt:
    Wat voor stand alone moet het zijn(Bijvoorbeeld,vampire,demon,normaal):
    Uitleg over beide personen een beetje:

    1: StupidBrains Klaar!
    2: Damongirl KLaar!
    3: Synyster Klaar!
    4: Stroopwafel Klaar
    5: JonasPancake Klaar
    6 shithead
    7:
    8:
    9:
    10:

    Heel misschien doe ik meer maar voor nu 10 plekken maar;)

    De site waar de delen de volgende dagen online zullen staan: http://www.quizlet.nl/stories/36850/stand-alones/

    [ bericht aangepast op 27 dec 2010 - 11:52 ]


    Never regret something that made you Smile

    Mogen ze gaan over bekende mensen?


    I didn't hit you, I just high-fived your face. (':

    Stupidbrains schreef:
    Mogen ze gaan over bekende mensen?
    ja dat mag


    Never regret something that made you Smile

    Wel dan misschien een Romantische over Ron en Hermelien, -weetnietzu-
    die ken je toch wel van Harry potter? (':


    I didn't hit you, I just high-fived your face. (':

    Stupidbrains schreef:
    Wel dan misschien een Romantische over Ron en Hermelien, -weetnietzu-
    die ken je toch wel van Harry potter? (':

    Tuurlijk ken ik ze haha wil je er niet zelf in mee spelen dat ze beetje om je vechten of nie?? en zo niet plzz wat jou leuk lijkt over hun 2


    Never regret something that made you Smile

    SweetLover schreef:
    (...)
    Tuurlijk ken ik ze haha wil je er niet zelf in mee spelen dat ze beetje om je vechten of nie?? en zo niet plzz wat jou leuk lijkt over hun 2

    Neen, liefst niet (; Maar euh, ik vind zo van die lieve momentjes tussen hen wel leuk... Misschien 'ontbrekende scenes' fsoo, uit de boeken, films... Maak er maar iets leuks van!
    :Y)


    I didn't hit you, I just high-fived your face. (':

    Stupidbrains schreef:
    (...)
    Neen, liefst niet (; Maar euh, ik vind zo van die lieve momentjes tussen hen wel leuk... Misschien 'ontbrekende scenes' fsoo, uit de boeken, films... Maak er maar iets leuks van!
    :Y)

    haha is goed zal me best voor je doen om een lieve sgattig scene van te maken ;)
    Waarschijnlijk waarschuw ik je wel als die er is goed?


    Never regret something that made you Smile

    SweetLover schreef:
    (...)
    haha is goed zal me best voor je doen om een lieve sgattig scene van te maken ;)
    Waarschijnlijk waarschuw ik je wel als die er is goed?

    Geweldig! (; Jaa, moet je doen & Bedaaaankt! (hoera)

    [ bericht aangepast op 13 dec 2010 - 14:06 ]


    I didn't hit you, I just high-fived your face. (':

    Naam: Christina
    Leeftijd: 16 jaar
    idee voor jou stand alone: Christina is een vampier en ze speelt hard to get met Damon (Vampire Diaries). Damon wilt haar heel graag hebben en doet er alles voor. Uiteindelijk belanden ze in bed.
    Naam van jongen of meid als je wilt met wie je krijgt: Damon Salvatore
    Wat voor stand alone moet het zijn(Bijvoorbeeld,vampire,demon,normaal): Vampire love.
    Uitleg over beide personen een beetje: Damon is heel ruig en wilt altijd zijn zin. Hij is heel sterk en lekker (A).
    Christina houd ervan om hard to get te spelen, maar diep van binnen wilt ze Damon het liefst vasthouden enzo..

    Is dat wat? (A)

    DamonGirl schreef:
    Naam: Christina
    Leeftijd: 16 jaar
    idee voor jou stand alone: Christina is een vampier en ze speelt hard to get met Damon (Vampire Diaries). Damon wilt haar heel graag hebben en doet er alles voor. Uiteindelijk belanden ze in bed.
    Naam van jongen of meid als je wilt met wie je krijgt: Damon Salvatore
    Wat voor stand alone moet het zijn(Bijvoorbeeld,vampire,demon,normaal): Vampire love.
    Uitleg over beide personen een beetje: Damon is heel ruig en wilt altijd zijn zin. Hij is heel sterk en lekker (A).
    Christina houd ervan om hard to get te spelen, maar diep van binnen wilt ze Damon het liefst vasthouden enzo..

    Is dat wat? (A)

    Ja helemaal perfect ;)


    Never regret something that made you Smile

    SweetLover schreef:
    (...)
    Ja helemaal perfect ;)


    Yeeeey =]
    Kan je vertellen wanneer ie online is? (A)

    [ bericht aangepast op 13 dec 2010 - 16:44 ]

    DamonGirl schreef:
    (...)

    Yeeeey =]
    Kan je vertellen wanneer ie online is? (A)

    Hmmm hooguit over paar dagen wil me best doen tuurlijk^-^Begin vanavond al beetje


    Never regret something that made you Smile

    Naam: Sandra Santiago
    Leeftijd: 20 jaar.
    idee voor jou stand alone: Het is kerstavond. Een mooie heldere nacht, wanneer iedereen slaapt loopt Sandra dus nog over straat. Ze loopt naar haar hotel, waar ze die nacht overwintert, omdat ze op weg is naar haar ouders aan de andere kant van het land. Ze neemt de lift naar de bovenste etage, wanneer er nog iemand binnen stapt. En dan gaat de lift kapot, en dan zoen zoen zoen.
    Naam van jongen of meid als je wilt met wie je krijgt: Synyster Gates, just google him if ya don't know him...
    Wat voor stand alone moet het zijn: Iets wat in het echte leven zou kunnen gebeuren, naast dat je dan Synyster Gates ontmoet...
    Uitleg over beide personen een beetje: Sandra heeft bruin krullend haar en donkerblauwe ogen.


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Naam: Anouk
    Leeftijd: 16
    idee voor jou stand alone: Anouk heeft al tijden een crush op Edward Cullen [twilight], maar ze zijn enkel bevriend. en op kerstavond is ze uitgenodigd door Alice en dan... *zucht, maak er iets romantisch van*
    Naam van jongen of meid als je wilt met wie je krijgt: Edward Cullen
    Wat voor stand alone moet het zijn(Bijvoorbeeld,vampire,demon,normaal): Iets met Edward Cullens, vampire dus.
    Uitleg over beide personen een beetje: Edward is, bekend.
    Anouk is een lieve, rustige meid, een beetje teruggetrokken maar heel gezellig


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    Naam: Samantha
    Leeftijd: 16jaar.
    idee voor jou stand alone: Samantha en Nick mogen niet gezien worden vanwege paparazzi enzo. Als het concert van Nick is afgelopen wacht ze hem op en hij neemt haar mee naar zijn kleedkamer. Hij moet zich omkleden voor de reis naar het hotel, maar Samantha kan zich niet echt meer inhouden als ze dat ziet. Ze neemt meteen de leiding en begint met humhum.
    Naam van jongen of meid als je wilt met wie je krijgt: Nick Jonas.
    Wat voor stand alone moet het zijn(Bijvoorbeeld,vampire,demon,normaal): Een stiekeme relatie geval.
    Uitleg over beide personen een beetje: Samantha is heel erg eigenwijs en doet alles wat ze wilt. Ze heeft best wel lang bruin haar en bruine ogen waarmee ze iedereen weet te overtuigen.
    Nick is een beetje verlegen, maar als het om Samantha gaat doet hij alles. Hij heeft hele lieve krulletjes en chocoladebruine ogen.

    [ bericht aangepast op 15 dec 2010 - 20:23 ]

    ken je naruto?


    When you believe your dreams come true