• Wat vind jij ervan dat er over VMBO'ers vaak een negatief beeld is, en over VWO'ers en dan vooral over Gymnasiasten wordt gezegd dat het allemaal nerds zijn?
    Ben je het er mee eens of niet geef je mening


    dit is aleeen een stelling niet mijn mening :''3



    zelf doe ik Havo.

    [ bericht aangepast op 15 dec 2010 - 14:30 ]


    Perfect girls aren't real and real girls aren't perfect.

    Genius schreef:
    (...)
    Dan is mijn oude school dus een dikke uitzondering want niemand die daar VMBO deed zag er zo uit :'D

    Haha. Bij ons ook niet :') Wtf. Zie je 't al voor je. Elk meisje in een joggingspak :'D En met Uggs d'r onder. En gouden oorbellen. Er was één iemand die er zo bij liep :'D


    "I shut my eyes in order to see.'

    Genius schreef:
    (...)
    Dan is mijn oude school dus een dikke uitzondering want niemand die daar VMBO deed zag er zo uit :'D
    Ik wil net zeggen. (krul)


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    3D schreef:
    -doet Havo-

    Eh, ik vind vaak wel dat de lastigste en vervelendste leerlingen bij VMBO zitten, maar dat heeft niks te maken met hun kwaliteiten qua leerlingen.


    (Be)lieve in (you)rself

    Genius schreef:
    (...)
    Dan is mijn oude school dus een dikke uitzondering want niemand die daar VMBO deed zag er zo uit :'D


    Wow, dan is het Esdal ook een uitzondering! =D


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Genius schreef:
    (...)
    Dan is mijn oude school dus een dikke uitzondering want niemand die daar VMBO deed zag er zo uit :'D
    Ik geef Sem eigenlijk wel gelijk, hier in Antwerpen is het echt zo, en dat het allemaal allochtonen zijn.


    Only losers can act the way you do

    Ik heb VMBO gedaan, en ik moet zeggen dat de VMBO kindjes een stuk lastiger waren dan de HAVO-ers. (Niet racistisch bedoeld, maar op VMBO zaten bijna alleen Marokkaanse en op de HAVO niet. En die waren dus het irritantste.)


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Het probleem met vwo'ers en gymnasiasten is vaak dat ze zo slim zijn dat ze niet veel hoeven te doen, natuurlijk lang niet iedereen, maar ik heb een catagoraal gymnasium (dus alleen maar gymnasium mensen) gezeten, en daar merk je dus heel erg dat het niet alleen maar nurd zijn, meeste juiste hele relaxste mensen, en ook van alles zit er.

    En wat betreft havo en vmbo, dat zijn ookaltijd relaxste gasten!


    I've never told a lie, and that makes me a liar.

    EmilieDeBeta schreef:
    (...)Ik geef Sem eigenlijk wel gelijk, hier in Antwerpen is het echt zo, en dat het allemaal allochtonen zijn.


    Ik ben ook allochtoon (marokkaanse) en ik geef je groot gelijk, sommige mede-marokkanen zijn echt vreselijk.. (A)

    Mag ik dit eigenlijk zeggen? Als marokkaan?


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    Clear schreef:
    (...)

    Misschien sommige, maar dat kan ook voor havo of vwo-tto gelden, je kledingsmaak en gedrag hangt niet af van je opleiding, of wel? (krul)


    niet allemaal, er zijn ook gewone meisjes bij.


    <3

    Ik doe VWO en ik ben geen nerd.
    Mijn zusje doet VMBO kader en is niet dom.
    Fuck vooroordelen.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Clear schreef:
    (...)

    Ik ben ook allochtoon (marokkaanse) en ik geef je groot gelijk, sommige mede-marokkanen zijn echt vreselijk.. (A)

    Mag ik dit eigenlijk zeggen? Als marokkaan?
    yup.
    Ik vind, dat als je zelf Marokkaan of Turk bent, je meer recht heb om ze belachelijk te maken.. ofzo. niet dat als je dat niet bent dat niet mag ofzo. damnit, je begrijpt t wel. 8D
    Ik vind dat ook zo over mijn mede-turken ;d De meeste zijn echt #$%#^#^@. Maar lang niet allemaal.

    [ bericht aangepast op 13 dec 2010 - 22:01 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    -Mavo-
    Tsja, er zitten wel op het Gym. wel wat meer nerdjes dan bij mij op het mavo moet ik toegeven.
    En ook zijn er wat meer 'stoute kindjes' op het mavo dan op het gym.
    Maartsja. Op onze school hebben we alles, en het is niet echt dat we in 'groepen' leven.

    Ik weet wel van mijn broer -vmbo- dat daar elke week zo wat politie moet komen, dat zal je dan wel weer niet zien op een Gymnasium school. >,<


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Kikkeli schreef:
    (...)yup.
    Ik vind, dat als je zelf Marokkaan of Turk bent, je meer recht heb om ze belachelijk te maken.. ofzo. niet dat als je dat niet bent dat niet mag ofzo. damnit, je begrijpt t wel. 8D
    Ik vind dat ook zo over mijn mede-turken ;d De meeste zijn echt #$%#^#^@. Maar lang niet allemaal.

    I totally agree with you! Ik snap sommige marokkanen echt niet, even though i'm one myself.

    [ bericht aangepast op 13 dec 2010 - 22:05 ]


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    ik doe nu vmbo-basis, maar na de kerstvakantie ga ik kader doen. 8D en daar ben ik trots op. (:


    Life is a beautiful struggle

    Ik kan me echt niet voorstellen hoe de meeste VMBO zien. Mijn school is dan echt zo onwijs anders geweest :')


    -