• Aan haar eierstok, kwaadaardig, smste mijn vriendin net. Ik schrok me echt kapot. Ik weet alleen dat, verder niks, niet wat ze gaan doen ofzo. maar ik weet wel dat die ziekte echt dood moet ofzo :|
    Sorry, dat moest ik even kwijt. :3

    [ bericht aangepast op 14 dec 2010 - 20:20 ]


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    kanker is echt een rotziekte
    mijn opa is aan darmkanker overleden...


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Oeh, dat moet erg zijn voor je vriendin. Nu moet je haar goed steunen, dan zal Quizlet jóu steunen. (flower)


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Ik hoop dat het niet kwaadaardig is :O


    Life is hard and then we die

    Dat is echt zwaar kut. Mijn ouders hebben allebei ook kanker gehad. Gelukkig hebben ze het allebei overleefd, maar ik ben zo bang dat het terugkomt. Steun je vriendin zo goed als mogelijk is, goed? Dat zal ze waarderen. (:


    wth.

    PUKKELxDING schreef:
    Ik hoop dat het niet kwaadaardig is :O


    Ja, dat is het dus wel. ;s


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Sesamestreet schreef:
    Oeh, dat moet erg zijn voor je vriendin. Nu moet je haar goed steunen, dan zal Quizlet jóu steunen. (flower)

    Indeed.

    Reject schreef:
    kanker is echt een rotziekte
    mijn opa is aan darmkanker overleden...

    Mijn opa ook al. ):


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Sterkte... Een hele goede kennis heeft leukemie, ze is niet meer te genezen en heeft nog maaar een enkele dagen te leven.

    Steun je vriendin ;)

    [ bericht aangepast op 14 dec 2010 - 20:53 ]


    What is youre favo scary movie?

    kerstlichtje schreef:
    Sterkte... Een hele goede kennis heeft leukemie, ze is niet meer te genezen en heeft nog maaar een enkele dagen te leven.

    Steun je vriendin ;)


    Dankje. Jij ook sterkte dan ):


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Als ik één wens mocht doen, zou ik kanker willen laten verdwijnen. Het heeft me serieus zoveel woede, pijn en tranen bezorgd.. Heel veel sterkte, en wees er voor je vriendin. Als ze je nodig heeft, moet je er zijn.
    (flower)


    It's time to be happy again.

    Sesamestreet schreef:
    Oeh, dat moet erg zijn voor je vriendin. Nu moet je haar goed steunen, dan zal Quizlet jóu steunen. (flower)


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Frappucino schreef:
    Als ik één wens mocht doen, zou ik kanker willen laten verdwijnen. Het heeft me serieus zoveel woede, pijn en tranen bezorgd.. Heel veel sterkte, en wees er voor je vriendin. Als ze je nodig heeft, moet je er zijn.
    (flower)

    Amen.


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    Jesus, dat is echt erg! :|

    Veel sterkte


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.