• Zoals sommige weten, maak ik edelstenen armbandjes. Ik hou erg van bedelarmbanden dus ik dacht van, waarom zou ik dit niet combineren? En zo ontstond mijn regenboog maansteen armband met bedeltjes. Bij alle bedeltjes zit er een verhaal achter. Wat vinden jullie? ^^

    De bedeltjes:
    Vork, kat, draak, bloem, blaadje en sterretje ^^

    [ bericht aangepast op 15 jan 2017 - 0:04 ]


    The sun will rise and we will try again.

    Oh wow wat gaaf! Ik zou willen dat ik zulke dingen kon maken ;o


    obsessive rage

    Dat is echt leuk gedaan :o De bloem en de kat bedels zijn schattig


    Shoganai i ne~

    Wow dit is echt heel mooi!!


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    HoIIy schreef:
    Oh wow wat gaaf! Ik zou willen dat ik zulke dingen kon maken ;o


    Dankje! ^^


    The sun will rise and we will try again.

    Zodra ik de titel zag wist ik dat je weer iets had gemaakt. Gelijk erop geklikt. Hihi. Super mooi!!!


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Deze vind ik echt wel heel mooi!


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scribe schreef:
    Zodra ik de titel zag wist ik dat je weer iets had gemaakt. Gelijk erop geklikt. Hihi. Super mooi!!!


    Haha ahw dankje!


    The sun will rise and we will try again.

    HoIIy schreef:
    Oh wow wat gaaf! Ik zou willen dat ik zulke dingen kon maken ;o


    i wanna die with you once or twice.

    Gaaf! Ik ben eigenlijk wel benieuwt naar het verhaal achter de vork :Y)

    Frey_ schreef:
    Gaaf! Ik ben eigenlijk wel benieuwt naar het verhaal achter de vork :Y)


    Haha dat staat voor m'n Ariel cosplay. Dinglehopper. :'D Ik hou van cosplay en toen ik m'n Ariel cosplay droeg, leerde ik m'n vriend pas echt kennen. Die dag was de aanleiding dat we met elkaar kregen haha en toen droeg ik dus die cosplay ^^ We leerden elkaar dus echt kennen door een con, dat was eigenlijk het begin van ons. (: We zaten wel op dezelfde school enzo maar we hadden elkaar niet echt gesproken. Verschillende klassen toen :'D

    [ bericht aangepast op 15 jan 2017 - 12:29 ]


    The sun will rise and we will try again.

    Werecoyote schreef:
    (...)

    Haha dat staat voor m'n Ariel cosplay. Dinglehopper. :'D Ik hou van cosplay en toen ik m'n Ariel cosplay droeg, leerde ik m'n vriend pas echt kennen. Die dag was de aanleiding dat we met elkaar kregen haha en toen droeg ik dus die cosplay ^^ We leerden elkaar dus echt kennen door een con, dat was eigenlijk het begin van ons. (: We zaten wel op dezelfde school enzo maar we hadden elkaar niet echt gesproken. Verschillende klassen toen :'D



    Ahh dat is de meest romantische associatie met een vork die ik ooit heb gehoord c:

    Frey_ schreef:
    (...)


    Ahh dat is de meest romantische associatie met een vork die ik ooit heb gehoord c:


    Hahaha vorken zijn life :Y)


    The sun will rise and we will try again.