• Op school dan. Ik had pas om half 11 les en toen op school bleek dat er de hele dag kerstviering was en dat alle lessen uitvielen.. dus om 11 uur ging de hele klas naar huis toe :') -met toestemming.
    Dik nutteloos geweest dus om uit mijn bed te komen daarvoor :'D

    Jullie ook kerstviering gehad?


    -

    nee heb ik morgen


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Morgen, maar ik ga niet denk ik.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Volgende week heb ik kerstviering, yeuh.


    Only losers can act the way you do

    Ja, was best wel leuk.
    Beter als vorig jaar.
    En de jongen die ik leuk vind had tegelijk met mij:)


    Food.

    DoctorWho schreef:
    nee heb ik morgen


    today is where the book begins, the rest is still inwritten

    Nee pas aankomende week


    "Ignite, my love. Ignite."

    Al gehad, srsly. Dat was niet meer een gewone viering :') Een Kerstspektakel. Er stonden twee grote tribunes in de hal etc. :'D Het was echt smoor druk in de school. Allemaal muziek en dansers etc. o_o En nadertijd stonden we te dansen x)


    "I shut my eyes in order to see.'

    morgen kerstontbijt met een optreden van Lenny met alle klassen in gymzaal de walvis(yeah)


    Happy Birthday my Potter!

    Neen, hebben we niet meer in het hoger onderwijs. Gelukkig!
    Al was dat in het middelbaar ook nooit echt lang en vervelend.

    Volgende week, is verplicht.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    volgende week vrijdag zal ik er hebben. God, dat is echt zo vreselijk saai! Maar ik heb nog erger, ik ga een kerstwandeling moeten doen van 1u30 (het gaat sneeuwen, ik ga 1 km/uur door de gladheid) en daarna heerlijke warme chocomelk. Toch jammer dat ik nog maar de geur van warme choco moet ruiken of ik moet kotsen.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Hebben wij niet, denk ik. Wij hebben nu examens, en na ons laatste examen (dinsdag) mogen we gewoon naar huis. (:


    None but ourselves can free our minds.

    volgende week donderdag voordat we ons rapport krijgen, maar ik ga denk ik op de speelplaats blijven. bij ons is dat altijd in de turnzaal en daar moet je op de grond zitten en dat is niet confortabel xD en ok omdat het saai is!!


    I'm not crazy. My reality is just different than yours.

    bij ons kreeg Jezus vorig jaar een play-boy als cadeautje:|
    Vond ik echt niet leuk!!!!:@


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Doet mijn school niet aan. Of dat is morgen de activiteit die op mijn rooster staat, zou ook best kunnen.
    /bij ons melden ze altijd alles zo op tijd.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.