• Een vriendin van me zei dat ze notenleer ging doen op de muziekschool in de cursus voor volwassenen (vanaf 15 is dat): ze speelt namelijk piano, maar heeft nooit noten leren lezen. Ik heb 3 jaar notenleer gedaan, maar ben ermee gestopt doordat het redelijk saai was. Daar heb ik nu eigenlijk wel spijt van, ook al weet ik dat ik het nog steeds haat.

    Maar goed: ik zei voor de grap dat ik ging meedoen met haar en ze was echt heel enthousiast. Nu begin ik er toch serieus over te denken om het echt te doen.

    Mijn probleem is nu: ik speel al piano (volgend jaar begin ik aan mijn 3de jaar) ergens anders waar je niet verplicht notenleer moet doen. Die leerkracht is echt goed en aangenaam, dus ik zou liever daar blijven spelen dan op de "echte" muziekacademie. Ik heb ergens altijd al viool willen spelen. Nu vroeg ik me af of het mogelijk is om twee instrumenten te combineren als je het eerste nog helemaal niet zo lang doet? (krul)


    Only losers can act the way you do

    Volgens mij wel hoor.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Tuurlijk wel :Y)


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    ja dat is wel mogelijk denk ik hoor


    You can't not look cool with a crossbow.

    Anthem schreef:
    Tuurlijk wel :Y)


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Anthem schreef:
    Tuurlijk wel :Y)


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Tuurlijk wel; dat leer je dan gewoon toch vanzelf? Daar is het toch een school voor of zie ik het nou verkeerd? ;).

    [ bericht aangepast op 17 juni 2011 - 20:50 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Natuurlijk! Ik leer gitaar en drum tegelijk (:


    Olive

    Xannon schreef:
    Tuurlijk wel; dat leer je dan gewoon toch vanzelf? Daar is het toch een school voor of zie ik het nou verkeerd? ;).
    Nee, natuurlijk dient een school daarvoor. Ik twijfelde er gewoon aan of het mogelijk was om twee instrumenten tegelijkertijd te leren. (:

    -wat blijkbaar dus wel mogelijk is ;D


    Only losers can act the way you do

    Ja! Ik speel nu bijna drie jaar piano en daarvoor lees ik wel noten en heb ik gewoon les. En ben nu bijna een jaar bezig mezelf gitaar te leren spelen, ook met noten lezen trouwens, lukt prima hoor. (:


    It ain't broke, so don't fix it.

    Dat kan, het is alleen wat moeilijker. (:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Anthem schreef:
    Tuurlijk wel :Y)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Natuurlijk kan dat, je moet gewoon genoeg oefenen
    En als je het wil gaat dat zeker lukken!
    Ik zou zeggen: ga ervoor!


    Nobody really cares if you're miserable, so you might as well be happy