• ..

    Heeft hier iemand die een lippiercing heeft hem zelf geprikt? Zo ja, hoe en met wat heb je dat gedaan? heb het eerder ook gedaan maar het er weer uitgehaald..

    [ bericht aangepast op 16 dec 2010 - 20:33 ]


    So far away..

    Zelf doen?
    Ik zou hem toch bij een piercer laten schieten, dat lijkt me sterieler.


    Food.

    Nee, mijne is gezet. Dat is ook wat je moet laten doen, want er zitten heel veel zenuwen rond je lippen. Als je verkeerd prikt kan dat verlammen en kun je een scheve bek krijgen. :')
    Voor elke serieuze piercing moet je gewoon naar de piercer gaan en niet te moeilijk over doen om er wat geld voor neer te leggen. Het is ook/vooral voor de veiligheid van je eigen lichaam dat je het professioneel en goed laat doen.


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Ik mag toch hopen dat je niet zo stom gaat zijn om dat te gaan doen:Y)

    Crowd schreef:
    Zelf doen?
    Ik zou hem toch bij een piercer laten schieten, dat lijkt me sterieler.


    Ik wil niet betweterig klinken, maar het is prikken. Alleen je oorlellen en je neus schieten (of horen ze dat te doen) gaatjes, en sowieso is zelfs dat laten prikken beter. (:


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Crowd schreef:
    Zelf doen?
    Ik zou hem toch bij een piercer laten schieten, dat lijkt me sterieler.


    Ja, dat zou ik ook doen. Je wilt toch geen ontstekingen?


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Eh nee, mijn moeder heeft alleen eens een gaatje in mijn oorlel geprikt.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik wil een lippiercing, maar ik moet eerst beginnen (en dan eindelijk klaar zijn) bij de orthodontist.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Doe gewoon met een naald, dan ontsmet je hem met een aansteker (dus gewoon de naald in het vuur steken) en dan prikken maar :'D


    None but ourselves can free our minds.

    nee ik wil een piercing in m'n wenkbrauw en nog 2 in m'n oren dan heb ik er totaal 5:9~
    Maar ik mag het toch nooit(huil)


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    auw , dat doe je toch niet zelf :/


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Je kan het er wel met grote letters in gaan zetten of er iemand is die het zelf heeft gedaan, vast wel.. maar het is niet lullig bedoeld als mensen zeggen dat je naar een piercer moet gaan voor je eigen veiligheid, maar als je zoals vengeance al zei, eventueel graag met een scheve bek zou willen lopen, moet je vooral de instructies van Successful opvolgen en maar zien of het je goed afgaat...

    SandiClaws schreef:
    Je kan het er wel met grote letters in gaan zetten of er iemand is die het zelf heeft gedaan, vast wel.. maar het is niet lullig bedoeld als mensen zeggen dat je naar een piercer moet gaan voor je eigen veiligheid, maar als je zoals vengeance al zei, eventueel graag met een scheve bek zou willen lopen, moet je vooral de instructies van Successful opvolgen en maar zien of het je goed afgaat...

    Ik negeer die reacties gewoon (doeg) ik wil weten hoe anderen het hebben gedaan, ik heb het zelf ook al 2 keer bij iemand anders gedaan en 1x bij mezelf dus heb mn eigen tactiek ook wil die van anderen weten ..


    So far away..

    SandiClaws schreef:
    Ik mag toch hopen dat je niet zo stom gaat zijn om dat te gaan doen:Y)

    Zo stom is het niet hoor, je moet gewoon precies weten hoe het moet en dan kun je het makkelijk zelf doen.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Riverside schreef:
    (...)
    Ik negeer die reacties gewoon (doeg) ik wil weten hoe anderen het hebben gedaan, ik heb het zelf ook al 2 keer bij iemand anders gedaan en 1x bij mezelf dus heb mn eigen tactiek ook wil die van anderen weten ..


    Ik ga je wel heel hard uitlachen als het dan een keer echt grondig de mist in gaat. :')

    Je kunt jezelf nog geen piercer noemen als je het pas drie keer gedaan hebt.


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Nou eh, een vriendin van mij heeft er een naald door heen gedouwd en toen gelijk een piercing er in gedaan. Denk ik.


    your eyes are like stars in the night.