• Hoi allemaal,

    Ik heb even een vraagje aan de Belgen. Ik heb een dokter in Antwerpen voor mijn Lyme, ik kreeg een recept maar aangezien ze altijd op maandagen niet bereikbaar zijn en ze slecht reageren op de mail probeer ik het hier.

    Ik heb een recept gekregen en hierbij staat. Neem 4 x per dag 1 eetlepel met de maaltijd weg.

    Online kreeg ik het niet gevonden, ik heb haar al wel gemaild maar wat betekend dit. Voor de maaltijd, tijdens de maaltijd, na de maaltijd?

    Iemand die dit weet? Onwijs bedankt alvast


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Vlak voor of tijdens. Betekent gewoon, denk ik, dat je één eetlepel van je medicijn moet nemen aan de start van de maaltijd (of dus tijdens), zodat het met je maaltijd kan mengen en niet alleen ligt te gisten op je maag/je maagrand misschien beschadigd wordt (dan dient eten dus als een soort verdunning). Ik ken er het fijne niet van wetenschappelijk gezien, maar volgens mij betekent dat sowieso dat je het met de maaltijd moet eten - dus of dat er nu vlak voor is (a.k.a. je neemt je medicijn en neemt direct nadien een hap van je eten) of tijdens, doet er niet veel toe.

    [ bericht aangepast op 10 mei 2021 - 12:03 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Klaar schreef:
    Vlak voor of tijdens. Betekent gewoon, denk ik, dat je één eetlepel van je medicijn moet nemen aan de start van de maaltijd (of dus tijdens), zodat het met je maaltijd kan mengen en niet alleen ligt te gisten op je maag/je maagrand misschien beschadigd (dan dient eten dus als een soort verdunning). Ik ken er het fijne niet van wetenschappelijk gezien, maar volgens mij betekent dat sowieso dat je het met de maaltijd moet eten - dus of dat er nu vlak voor is (a.k.a. je neemt je medicijn en neemt direct nadien een hap van je eten) of tijdens, doet er niet veel toe.
    Ahh top dankjewel! Ik dacht het al wel want je maaltijd eet je weg maar ik dacht ga het toch even vragen. Dan kan ik vandaag gewoon starten met mijn kuur.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Beterschap, ik hoop dat het werkt. (flower)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik hoop dat het werkt. Veel beterschap!

    Ik woon ook in Antwerpen!


    Isn't Baji-san awesome?