• http://www.quizlet.nl/stories/37065/nog-geen-titel/

    Het verhaal gaat over Mirande. Samen met haar moeder verhuist ze na de dood van haar vader naar (weet ik nog niet.) Ze gaat daar naar school, en alles gaat eigenlijk wel zo´n beetje goed. Behalve dat ze aan niemand verteld dat haar vader dood is en ze nog een ander geheim met zich meedraagt.
    En dan komt na de vakantie ook nog eens een beroemdheid op school, waar ze steeds closer mee wordt. Kan ze haar geheimen nog voor zich houden. En kan ze haar dromen gaan volgen, ondanks de gevolgen?


    So i need:
    2 bitches
    1 best friend - Money
    2 friends (maybe 1 boy)
    Moeder

    name:
    Last name:
    PIcca
    Uiterlijk
    Innerlijk
    Familie
    Extra

    Heb je zelf nog een leuke rol? Zet het hier neer en ik kijk of het in het verhaal past. :D

    [ bericht aangepast op 17 dec 2010 - 16:36 ]

    Mij lijkt het wel leuk om best friend te nemen, maaaaar wat moeten we invullen? (A)

    Wie is nou dood, haar vader of haar moeder?


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    de vader

    best friend
    Naam: Helena
    Achternaam: Kingston
    [url]C:\Documents and Settings\Gastaccount.UW-4B58D8528225\Mijn documenten\Mijn afbeeldingen\Lot\tumblr_lboxpoB6pE1qcrss4o1_500_large.jpg[/url]
    Uiterlijk: Lang blond haar, groene ogen, 1m68 groot, mager, draagt altijd skinny broeken en gekleurde topjes.
    Innerlijk: lief, behulpzaam, snel jaloers, zou alles doen voor haar vrienden, is niet graag alleen.
    Familie: heeft alleen nog een oudere broer, haar moeder en vader zijn omgekomen bij een viegtuigongeval.

    [ bericht aangepast op 17 dec 2010 - 14:34 ]