• Hey...
    Ik wit wat met een probleempje... Ik heb al iets meer als een maand een relatie met een heel lieve jongen. Nu is het probleem dat mijn ouders volledig tegen die relatie zijn, dat hebben ze al laten merken VOOR ik iets met hem had. Nu is het probleem dus, wat moet ik doen? Moet ik het vertellen of niet? En zo ja, hoe?

    Xx (K)

    Ik zou het tegen hen zeggen, en vragen waarom ze tegen jullie relatie zijn.


    Live, Laugh, Love and everything will be okay

    Hmm.. mijn pa is op het moment ook volledig tegen mijn relatie. Ik jen hem door lekker elk weekend bij hem te zijn. Als ik bij m'n moeder ben, dan komt hij daar slapen, als ik bij m'n vader ben ga ik daarheen. Haha :Y) Op een gegeven moment ben ik er zo weinig dat hij, als hij het echt vervelend vindt, wel moet toegeven.


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    Hmm.. mijn pa is op het moment ook volledig tegen mijn relatie. Ik jen hem door lekker elk weekend bij hem te zijn. Als ik bij m'n moeder ben, dan komt hij daar slapen, als ik bij m'n vader ben ga ik daarheen. Haha :Y) Op een gegeven moment ben ik er zo weinig dat hij, als hij het echt vervelend vindt, wel moet toegeven.

    Holy crap. Ik denk dat ik flink op m'n donder zou krijgen als ik een jongen bij mij liet slapen.


    No growth of the heart is ever a waste

    ON: Dat is dezelfde gast waarover je het een tijd geleden had? Want in dat geval geef ik je ouders groot gelijk.
    -Slikt een arrogante opmerking in-


    No growth of the heart is ever a waste

    Tanzdiktator schreef:
    ON: Dat is dezelfde gast waarover je het een tijd geleden had? Want in dat geval geef ik je ouders groot gelijk.
    -Slikt een arrogante opmerking in-

    Amen.


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    Ik ken duidelijk het hele verhaal niet dus ik hou me er buiten.
    Maar stiekem ga ik er vanuit dat je ouders wel een rede hebben om tegen jullie relatie te zijn?


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Tanzdiktator schreef:
    ON: Dat is dezelfde gast waarover je het een tijd geleden had? Want in dat geval geef ik je ouders groot gelijk.
    -Slikt een arrogante opmerking in-


    Dat was eigenlijk precies wat ik wou zeggen :P


    dream, dare, fly!

    als het die gast is waarvan je dat gezinnetje kapot hebt gemaakt zeg ik 'go ouders!'

    [ bericht aangepast op 17 dec 2010 - 21:06 ]

    Tanzdiktator schreef:
    ON: Dat is dezelfde gast waarover je het een tijd geleden had? Want in dat geval geef ik je ouders groot gelijk.
    -Slikt een arrogante opmerking in-


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    I lol'd _O_


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik zou zeggen van 'stel dat ik een relatie met diegene zou beginnen, wat zouden jullie dan doen?' en als ze zeggen dat ze t niet zouden accepteren zou ik t dus niet zeggen, en anders wel.


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    And the drama begins again!

    Let me guess ; het is vast die jongen die een kindje heeft
    Dan zeg ik; Ik geef je ouders gelijk

    [ bericht aangepast op 17 dec 2010 - 23:01 ]


    I solemny swear i am up to no good

    Tanzdiktator schreef:
    ON: Dat is dezelfde gast waarover je het een tijd geleden had? Want in dat geval geef ik je ouders groot gelijk.
    -Slikt een arrogante opmerking in-

    Eeeeh als die jongen inderdaad een kindje heeft zoals ik hier lees snap ik heel goed dat ze het niet goed vinden.
    Maar aan de andere kant: Jouw ouders hebben allebei een eigen leven dat ze helemaal zelf mogen bepalen, en jij helaas ook. En als je een enorme fout maakt, is dat dan ook je eigen schuld. (Nee ik zeg niet dat je dat doet (: )


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Tanzdiktator schreef:
    ON: Dat is dezelfde gast waarover je het een tijd geleden had? Want in dat geval geef ik je ouders groot gelijk.
    -Slikt een arrogante opmerking in-


    (Be)lieve in (you)rself