• Sinds dinsdag heeft mijn vriendin verkering gekregen met een jongen. Deze jongen vond ik zelf al 2 jaar leuk maar niemand gezegd. Dit meisje ging nooit echt om met de jongen, kent hem eigenlijk nog maar 2 weekjes. Ik ben altijd al met hem omgegaan. Ze weet niks van hem, ze weten alleen dat ze elkaar heel lief vinden.
    Nu voel ik me enorm schuldig dat ik jaloers ben op haar. Dinsdag probeerde ik te denken van 'dit gaat wel over, ik word wel op iemand anders verliefd', maar het verliefde en jaloerse gevoel gaat niet weg. Deze jongen begrijpt me heel goed en heeft dezelfde humor als mij.
    Is het dom geweest dat ik het niet tegen haar had gezegd? Zou ze dan wat minder verleidelijk zijn geweest? Gisteren zijn we naar de stad geweest en ze liepen alleen nog maar hand en hand en zij had geen tijd meer voor mij. Dat kan ik makkelijk begrijpen, zou ik ook doen als dit mijn eerste vriendje zou zijn. Maar ik heb het er een beetje moeilijk mee dat ze de heletijd aan mij tips vraagd, liefdes verhalen aan mij vertelt. Persoonlijk, en mijn anderen vriendinnen vinden ze echt totaal niet bij elkaar passen.
    Deze jongen is heel trouw en lief, maar heeft vaak wel buien in waar hij een meisje leuk vind en dan weer helemaal niet. Moet ik hier op uitgaan , altijd naar hem smachten, of moet ik hem vergeten?



    Ik vind het ook moeilijk dat zij waarschijnlijk haar eerste zoen met hem krijgt.

    [ bericht aangepast op 17 dec 2010 - 20:22 ]


    EGYPTIAN GOD

    Dat is echt heel hard balen..
    ik denk dat het enige is wat je nu kunt doen hopen dat je gelijk had. Maar houdt dit niet te lang vol want dan kun je nog is heel hard teleurgesteld worden. Wat ik je wel aanraad is om het je vriendin te vertellen over een tijdje, als ze dan nog hebben en je ongeveer over hem heen bent. Dan kun je misschien een punt zetten achter deze periode en verder om je heen kijken.
    Succes!


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    Dat is echt heel hard balen..
    ik denk dat het enige is wat je nu kunt doen hopen dat je gelijk had. Maar houdt dit niet te lang vol want dan kun je nog is heel hard teleurgesteld worden. Wat ik je wel aanraad is om het je vriendin te vertellen over een tijdje, als ze dan nog hebben en je ongeveer over hem heen bent. Dan kun je misschien een punt zetten achter deze periode en verder om je heen kijken.
    Succes!

    Ik denk niet dat ik het haar kan vertellen. Dit kwetst haar alleen maar, en voelt ze zich schuldig.
    Sjit he. Ik voel me echt heel rot. Ik wil eigenlijk dat ik in een rotte droom zit.
    Dat verliefdheid zo erg kon zijn.


    EGYPTIAN GOD

    Oh. Schat,,ik vind dit echt héél erg voor je.
    *geeft knuffel*
    Ga niet meer met hen samen uit?


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Dat is echt niet leuk! Echt heel rot voor jou :( Die vriendin lijkt me echt een trut :O In zo'n korte tijd al :S En waarschijnlijk, als iedereen dat zegt, zal het niet lang meer duren die relatie hoor :O Eventjes afwachten.

    Maar het blijft niet leuk.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Waarom had je eigenlijk al niet eerder verteld dat je die jongen leuk vond?


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Peekaboo schreef:
    Waarom had je eigenlijk al niet eerder verteld dat je die jongen leuk vond?
    Omdat ik bang was dat ze me anders zou zien, terwijl ik met hem omging.


    EGYPTIAN GOD