• Hii~
    Ik heb een probleemje: Ik heb volgende week een date en ik weet niet echt wat we zouden moeten gaan doen. We hebben in Leiden afgesproken en ik vroeg me af of er iemand tips heeft. o //// o


    there is an ocean in my heart, hidden behind eyes of celadon.

    bioscoop, zie je meteen van welke films, snoep en drank hij houdt (A)
    en als je thriller gaat kijken kan je hem vastpakken!


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Bioscoop ja, of iets gaan eten. Eigenlijk kan t vanalles zijn, ligt eraan waarvan jullie houden.

    Nee! niet naar de bioscoop gaan! Dan zit je daar maar, te zitten en kan je niet praten, zo leer je elkaar toch niet kennen?
    Ik zou gewoon door Leiden wandelen en dan iets gaan eten naar een italiaan fzoo en dan kan je misschien nog naar de film gaan maar pas op het einde, anders leer je elkaar niet kennen


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    ik ben het eens met Amused, niet als eerste naar de bioscoop gaan. Misschien wat gaan wandelenen of naar het history's museum in LeidenxD kan je doen als je van geschiedenis houd. Of gewoon naar het park gaan, Burger King ofzo en dan een filmpje pakken;)


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Echt heel erg bedankt iedereen ^^ Ik zal zeker even gaan kijken wat er naast de bioscoop allemaal te doen is. c:


    there is an ocean in my heart, hidden behind eyes of celadon.

    Restaurantje
    Bioscoop


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    geen bioscoop zo cliche ik vind het leuk hoor bios maar niet eerste date ga indd ergens wandelen hapje eten of ergen rustig wat drinken zo kan je met elkaar praten en oog contacten maken het hoeft niet heel uitgebreid e zijn het is leuk om elkaar te lerenn kennen en in de bios gebeuryt dat niet doe dat met derde afspraakje ofso

    Ik zou gewoon lekker wat gaan eten of wat gaan drinken, zo leer je elkaar tenminste goed kennen, in de bios zit je een beetje naar de film te koekeloeren en je kan amper met elkaar praten door het harde geluid. (nerd)


    Everything is worse without music.