• Hierbij wil ik toch even The Potters promoten. Dat is wel een beetje laat, want hij heeft nu 99 (vanavond 100!) hoofdstukken, maar dan heb je alvast wat te lezen. ^^

    Dit is het verhaal over de kinderen van Harry Potter en Ginny Wemel; James, Albus en Lily. Natuurlijk zitten zij ook op Zweinstein, en het kan niet anders dan dat er weer vreemde dingen gaan gebeuren. Maar daarnaast hebben ze ook nog allemaal hun eigen problemen; James is blijven zitten, Albus heeft problemen met een meisje en Lily denkt dat ze wordt gestalkt...


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik zou het echt lezen, het is een super leuk verhaal. :D

    Echt aan te bevelen, supergoed geschreven en verslavend!


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Phone schreef:
    Echt aan te bevelen, supergoed geschreven en verslavend!

    Echt goed geschreven? :'D

    Ik houd van HP, dus ik ga kijken voor je. :c


    Hope goes lost but never dies.

    ik ga kijken (krul)


    They fell in love, didn't they?

    Stiekem lees ik hem al en vind ik hem leuk (krul)


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    hp <3


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    ik heb hem al gelezen xd.
    ik ben grote fan!
    al is het maar vanwege het feit dat er eindelijk een story is zonder overmatige spelfouten (die zijn zeldzaam)


    when I get older, I will be stronger, they'll call me freedom, just like a waving flag

    @ Kidrock, Phone, Wallflower, Reticent, (& eigenlijk iedereen);
    Bedankt! ^^

    @ Rictusempra;
    Daar kan ik natuurlijk niet goed over oordelen, dat zou je zelf moeten beslissen, denk ik. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan