• Ik lag plat hierom Laat zien hoe buitenlanders van ons vinden

    [ bericht aangepast op 18 dec 2010 - 16:09 ]


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Ik vind Litouwen juist saai(krul)


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Een tijdje geleden postte iemand dat filmpje op zo'n Facebook, echt geniaal. _O_


    Only losers can act the way you do

    EmilieDeBeta schreef:
    Een tijdje geleden postte iemand dat filmpje op zo'n Facebook, echt geniaal. _O_


    Ga ik ook doen nu.^^


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Ik ben zelf van België, en ik haat België. Maar Nederland haat ik al even erg! (:


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    2 op 3 kunnen het geen bal schelen dat ze Belg zijn.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Ik had geen filmpje nodig om me dat te realiseren. Wij zijn het enige land in de wereld dat er in slaagt om strontvervelend te zijn in een periode waar het hele land op z'n kop staat...


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Ja, zo kunnen ze een filmpje maken over elk land hoor. (cat)


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Belgie heeft gewoon de coolste taal van de wereld,
    Amai enzo XD

    -ik ben nederlandse hoor xD-

    Haha, nederland is anders ook totaal niet interessant hoor (krul)


    You and I are the same. Perfect in our own weird way.

    CursedBanana schreef:
    Belgie heeft gewoon de coolste taal van de wereld,
    Amai enzo XD

    -ik ben nederlandse hoor xD-
    Ik wil niet weer die eindeloos lange discussie voeren met mensen die het toch nooit gaan snappen, maar wij spreken dezelfde taal als jullie (Nederlands dus), alleen hebben wij andere dialecten en accenten.


    Only losers can act the way you do

    EmilieDeBeta schreef:
    (...)Ik wil niet weer die eindeloos lange discussie voeren met mensen die het toch nooit gaan snappen, maar wij spreken dezelfde taal als jullie (Nederlands dus), alleen hebben wij andere dialecten en accenten.


    Ja precies! Laatst had ik tijdens een tochtje door NL gesproken met een echte Nederlander en ik zei dat ik in Antwerpen woonde. Hij vroeg hoe het kwam dat ik het Nederlands zo goed onder de knie had.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Cassiopeia schreef:
    (...)

    Ja precies! Laatst had ik tijdens een tochtje door NL gesproken met een echte Nederlander en ik zei dat ik in Antwerpen woonde. Hij vroeg hoe het kwam dat ik het Nederlands zo goed onder de knie had.
    En wat zeggen de Nederlanders dan alweer over de Belgen? (krul)


    Only losers can act the way you do

    Kikkeli schreef:
    hmja, ik vind België eerlijk gezegt ook niet echt interessant ofzo.


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    EmilieDeBeta schreef:
    (...)En wat zeggen de Nederlanders dan alweer over de Belgen? (krul)



    Dat wij kutmensen zijn en nooit naar school zijn geweest.

    Dat wij een aardig, vredelievend volk zijn.^^ :Y)


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    België sucks T__T (Ik woon er half, ik mag dat zeggen, danku)


    You move me ......... Kurt