• Ik lag plat hierom Laat zien hoe buitenlanders van ons vinden

    [ bericht aangepast op 18 dec 2010 - 16:09 ]


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    I lol'd so hard :Y)

    Maar, België heeft officieel heus een ander taal. Het Vlaams. Mensen denken alleen dat het ongelovelijk veel scheelt in vergelijking met Duits etc. En ik moet zeggen, soms vind ik het Vlaams moeilijk te verstaan. -Nederlander.

    Maar ik vind België niet saai hoor, de keren dat ik in Gent ben weet ik me opperbest te vermaken! -En néé, daar heb ik niet áltijd alcohol voor nodig.

    Nederland is ook gewoon het leukste land ooit _O_


    -

    Juneau schreef:
    Maar, België heeft officieel heus een ander taal. Het Vlaams. Mensen denken alleen dat het ongelovelijk veel scheelt in vergelijking met Duits etc. En ik moet zeggen, soms vind ik het Vlaams moeilijk te verstaan. -Nederlander.

    Maar ik vind België niet saai hoor, de keren dat ik in Gent ben weet ik me opperbest te vermaken! -En néé, daar heb ik niet áltijd alcohol voor nodig.
    België haar officiële talen zijn Nederlands, Frans en Duits. Niet Vlaams. Lol.


    Only losers can act the way you do

    Leve België :Y)


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Ik vind België ook niet echt leuk of zo. : ) Nothing personal.

    [ bericht aangepast op 18 dec 2010 - 18:11 ]


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Ze hebben wel gelijk, belgië is saai


    Today will be Girl's Day party with you~

    pseudoniem schreef:
    België is een ranzig land vind ik.

    en waarom dan ?:S
    het is toch een gewoon land


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Laat ik het even duidelijker maken, Nederlands is inderdaad één van de officiële talen, wettelijk gezien. Maar Vlaams wordt in de volksmond gesproken. Nederlands, is slechts de bestuurtaal. (:

    Ik heb die uitleg vorig jaar 13 juni moeten leren, om 14 juni daarvan examen te moeten afleggen, voor school. Guess what; 13 juni waren het verkiezingen om nieuwe ministers te verkiezen. Dus, had ik eigenlijk voor niks geleerd.
    And guess what; we hebben nog steeds geen regering ><


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    België is niet saai maar ook niet echt exciting
    Nederland is wel tof maar niet echt interessant


    Life is short, so carpe f*cking diem!

    pseudoniem schreef:
    België is een ranzig land vind ik.

    Als je België al ranzig vind, vraag ik me af wat je van Tsjechië vindt. Dat is pas een ranzig land.

    Zie je nu waarom we zo trots zijn op onze frieten?
    They save the country!
    Maar niet meer als ik over een jaar moet gaan stemmen, dan zal het wel snel gedaan zijn met het gezever.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    pseudoniem schreef:
    België is een ranzig land vind ik.


    nou, dankje.


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    ik woon wel in België,
    maar ik vind er niks aan.
    ik ben thuis aan het zeuren of ik niet naar Atlata mag :)
    En ff aan de Nederlanders,
    niet zeuren want Nederland is net het zelfde als België!
    (nee hoor grapje Belgie is leuker :) )

    [ bericht aangepast op 18 dec 2010 - 20:11 ]