• Serieus ik heb echt een rotdag of nou ja rotavond of ja ik voel me gewoon k*t..Ik zit in de examen week en ik heb morgen pw wiskunde. Nou kom ik er net achter dat de batterijen van mijn rekenmachine op zijn en ik dus geen batterijen meer heb,en ik kom erachter dat ik mijn geodriehoek kwijt ben en ik snap geen ene f*ck van wat ik moet leren omdat ik 6 weken al geen wiskunde heb gehad ( 3 weken daarvan was mijn leraar ziek en 3 weken was ik zelf ziek ) :( ik heb geen flauw idee wat ik moet doen, zal ik vragen of ik het een andere keer mag maken ??
    Noujaa mijn vraag : Hebben jullie ook soms een dag waarop alles lijkt mis te gaan ?


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    .. en das dus precies de reden dat ik geen wiskunde meer heb. Het is het hatelijkste dat er is.

    En ja, die heb ik laatst nog een gehad. Dan begint het gewoon al 's ochtends: je bent te laat, het brood is op, je laat alles vallen, stoot je kop, etc. en dat alles in 10 minuten tijd. Op zo'n moment weet ik gewoon: oh shit, dit komt vandaag niet meer goed xD


    ars moriendi

    Mercury schreef:
    .. en das dus precies de reden dat ik geen wiskunde meer heb. Het is het hatelijkste dat er is.

    En ja, die heb ik laatst nog een gehad. Dan begint het gewoon al 's ochtends: je bent te laat, het brood is op, je laat alles vallen, stoot je kop, etc. en dat alles in 10 minuten tijd. Op zo'n moment weet ik gewoon: oh shit, dit komt vandaag niet meer goed xD

    ja ik zat te twijfelen of ik wiskunde zou kiezen en nu heb ik echt spijt :S


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    HAHAHA je worst nightmara :'D Ik ben bang voor hamburgers.
    Ja, die dagen heb ik, maar niet met wiskunde, dat heb ik laten vallen zodra ik de kans kreeg.


    Everything means nothing, if I ain't got you.