• AMSTERDAM - Sylvie en Rafael van der Vaart willen weer juridische stappen ondernemen tegen Party.

    Het weekblad schreef dat het paar na zeven jaar huwelijk zou gaan scheiden.

    Volgens Sylvies woordvoerder is dit 'de grootste onzin'. Het is niet de eerste keer dat Party onder vuur komt te liggen bij Sylvie.

    "Het is een schande dat het blad geen hoor- en wederhoor heeft gepleegd. Hier zijn juridische stappen aan verbonden", zegt de woordvoerder. Volgens de zegsman is er juist geen vuiltje aan de lucht tussen de presentatrice en de voetballer. "Het gaat hartstikke goed."

    EK Voetbal
    Volgens het weekblad vertellen vrienden dat het koppel de huwelijksbreuk pas na het EK Voetbal bekend gaat maken. Er zou van echte genegenheid tussen de twee al lange tijd geen sprake meer zijn.

    Een vriendin uit de vriendenkring van Sylvie zegt dat advocaten al een maand hard werken aan een overeenkomst, die hen na het beëindigen van hun huwelijk allebei goed achter zal laten. Het koppel is in gemeenschap van goederen getrouwd.

    Twitter
    Sylvie zelf reageert indirect op Twitter: "En lieve allemaal, het is welk blad ook alweer? Oh ja, de Party! Haha, effe serieus..."

    Het tweetal is in juni 2005 getrouwd en hebben een zoon genaamd Damian.


    © NU.nl
    Laatste update: 2 mei 2012 17:21

    Ik dacht echt dat ze gingen scheiden. Het is echt zo'n mooi koppel! :3


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    Ik denk dat het echt bullshit is...


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Ik weet niet eens wie die mensen zijn :'D


    Shoganai i ne~

    NyanDash schreef:
    Ik weet niet eens wie die mensen zijn :'D
    facepalm


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Ik geloof het niet. Er wordt zo ontzettend veel over hun gezegd. Sylvie is bijvoorbeeld al 3 keer zwanger geweest van een tweede kindje en ook dat was telkens niet waar. Dus dit geloof ik ook niet.
    Het zou ook ontzettend zonde zijn, want ik vind het echt een leuk stel!


    Tell me about it, stud.

    Overdrijven is ook een kunst :W Kom op zeg, dat soort dingen kun je verwachten van dat soort bladen ='D Sylvie is zelf ook een eersteklas kleuter als het op dit soort dingen aankomt. Een herroeping van wat er geschreven is inclusief een excuus zou genoeg moeten zijn.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Bradshaw schreef:
    Ik geloof het niet. Er wordt zo ontzettend veel over hun gezegd. Sylvie is bijvoorbeeld al 3 keer zwanger geweest van een tweede kindje en ook dat was telkens niet waar. Dus dit geloof ik ook niet.
    Het zou ook ontzettend zonde zijn, want ik vind het echt een leuk stel!


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    And everyone is like:


    quidquid excusatio prandium pro

    Nee joh, tuurlijk gaan ze niet scheiden :P
    This een prachtig koppel samen en volgens mij gaat het hartstikke goed.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Nee je moet ze aanklagen, dan gaat iedereen opeens het verhaal lezen. Iedereen die geen Party leest, wist het sowieso niet. De mensen die wel party lezen waren het bij de volgende editie weer vergeten. Nu gaat iedereen erover schrijven..

    Kom op zeg, zulke onzin zet je toch niet in een blad. Dat ga je toch eerst na? Beetje stom van ze.


    Life is hard and then we die

    ^
    That. Beetje slechte journalisten :']. Maar volgens mij is de Party ook geen equivalent van het NRC..


    No growth of the heart is ever a waste

    NyanDash schreef:
    Ik weet niet eens wie die mensen zijn :'D


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.