• Goed, mijn vriend, mijn ouders en ik gingen dit weekend op vakantie naar centerparcs! Allemaal heel leuk, maar zaterdagnacht ging 't verkeerd. Mensen die een zwakke maag hebben, klik hier weg.
    's Avonds gingen mijn vriend en ik naar de gamehal, we kochten een biertje (lol, 0.75 liter) en hadden ongeveer de hele fles jägermeister met cola gemixt. Wij dat drinken, chips erbij, chocola dr bij en eerder nog een frietje. Allebei waren we best wel heel erg dronken en we namen nog een paar shotjes.
    Om half zeven lagen we lekker in bed te slapen tot ik wakker werd. Blijkbaar kun je diareën in je slaap, lol. Gelukkig lag ik op mijn rug en lag mijn vriendje niet tegen me aan of zo, want er er lag een plas poep met een doorsnee van 30 cm ofzo haha. Nouja, ik douchen, mijn ouders bed verschoont en mijn vriend en ik op de bank geslapen.
    Ik ben de hele dag misselijk geweest, bah. Gelukkig bleef die geur niet in het huisje hangen.. Ik vrees alleen dat het matras weggegooit is door centerparcs zelf, lol.


    Ik ben gemeen xoxo

    Mijn chips smaakt ineens een stuk lekkerder nu! (krul)

    HAHAHA. En zoals Elisa zegt, je username :'D Hahaha. Geniaal, maar wel beschamend lijkt mij.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Dat is écht degoutant :Y)
    En ik lig plat van het lachen :Y)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Omg, GROSS! _O_


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Villain schreef:
    HAHAHA. En zoals Elisa zegt, je username :'D Hahaha. Geniaal, maar wel beschamend lijkt mij.

    Ik zat zo: 'Schatje, ga 't bed uit. NU!'
    Hij: 'Doe rustig.. -snif- EWW!'


    Ik ben gemeen xoxo

    Ik vind het wel jammer dat Stefan niet lekker knusjes tegen je aan lag. (cat)


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    KAK schreef:
    (...)
    Ik zat zo: 'Schatje, ga 't bed uit. NU!'
    Hij: 'Doe rustig.. -snif- EWW!'

    Ah. Hahah. Hou maar op, joh! Ik zie 't helemaal voor me :') Och, och. Arme jij.


    "I shut my eyes in order to see.'

    OHMYGEORG schreef:
    Ik vind het wel jammer dat Stefan niet lekker knusjes tegen je aan lag. (cat)

    Ik beweeg teveel in mijn slaap. We vallen altijd knus in slaap, maar dan ga ik als een gek bewegen..


    Ik ben gemeen xoxo

    Hahahahahahahahahahaha ik lach zo hard! You made my day girl!


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    KAK schreef:
    (...)
    Ik beweeg teveel in mijn slaap. We vallen altijd knus in slaap, maar dan ga ik als een gek bewegen..


    Ik trapte Thomas altijd net zo vaak uit bed tot hij maar aan het voeteneind ging kijken hoe geweldig schattig ik wel niet ben als ik slaap (krul)


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Desecrate schreef:
    /rolt van de bank van het lachen


    Can`t you see, can`t you see, what you do to me? </3

    OHMYGEORG schreef:
    (...)

    Ik trapte Thomas altijd net zo vaak uit bed tot hij maar aan het voeteneind ging kijken hoe geweldig schattig ik wel niet ben als ik slaap (krul)

    Wat lief dat je je vriendje uit bed trapt, haha! ; )

    [ bericht aangepast op 19 dec 2010 - 22:19 ]


    Ik ben gemeen xoxo

    KAK schreef:
    (...)
    Wat lief dat je je vriendje uit bed trapt, haha! ; )


    Had hij maar meer moeite tijdens de *kuch* seks *kuchkuch* IK ZEI NIETS. moeten doen (krul)


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    OHMYGEORG schreef:
    (...)

    Had hij maar meer moeite tijdens de *kuch* seks *kuchkuch* IK ZEI NIETS. moeten doen (krul)

    Ja idd. Maar mop, ik denk dat ik wel op jou verjaardag kom verschijnen!


    Ik ben gemeen xoxo

    Beste OHMYGEORG & KAK :'D Ik denk dat 't beter is als jullie 't gesprek voortzetten in jullie GB? Dat voorkomt weer het nodige :Y)


    "I shut my eyes in order to see.'