• Goed, mijn vriend, mijn ouders en ik gingen dit weekend op vakantie naar centerparcs! Allemaal heel leuk, maar zaterdagnacht ging 't verkeerd. Mensen die een zwakke maag hebben, klik hier weg.
    's Avonds gingen mijn vriend en ik naar de gamehal, we kochten een biertje (lol, 0.75 liter) en hadden ongeveer de hele fles jägermeister met cola gemixt. Wij dat drinken, chips erbij, chocola dr bij en eerder nog een frietje. Allebei waren we best wel heel erg dronken en we namen nog een paar shotjes.
    Om half zeven lagen we lekker in bed te slapen tot ik wakker werd. Blijkbaar kun je diareën in je slaap, lol. Gelukkig lag ik op mijn rug en lag mijn vriendje niet tegen me aan of zo, want er er lag een plas poep met een doorsnee van 30 cm ofzo haha. Nouja, ik douchen, mijn ouders bed verschoont en mijn vriend en ik op de bank geslapen.
    Ik ben de hele dag misselijk geweest, bah. Gelukkig bleef die geur niet in het huisje hangen.. Ik vrees alleen dat het matras weggegooit is door centerparcs zelf, lol.


    Ik ben gemeen xoxo

    Snickers schreef:
    Whahaha, gadverdamme :')


    Save me from myself.

    Matthew schreef:
    /rolt van de bank van het lachen


    Hope goes lost but never dies.

    C18 schreef:
    Klopt, dat kan als je behoorlijk bezopen bent.


    Love isn't blind, It's retarded.

    Lol, waarom wordt dit topic steeds omhoog geschopt x']


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.