• Ja, ze moet weg. Vanmiddag om drie uur (over een half uur al T_T) wordt ze waarschijnlijk opgehaald. Dat denken we tenminste omdat de mensen uit Eindhoven komen en je gaat niet even van Eindhoven naar Friesland om naar een hondje te kijken en hem dan niet mee te nemen.
    En ik vind het niet leuk. Echt niet. Ze is echt een schatje, maar ze moet weg. Om twee redenen:
    1) We gaan verhuizen. We gaan naar een huis voor gehandicaptenzorg (mijn ouders gaan daar werken) en dan mag je geen hond hebben.
    2) Ze is ziek. Ze is heel klein voor haar ras, heeft een ziekte in haar pootjes, kan bijna niks eten, is scheel en wordt langzaam blind. En ze is nog niet eens 2.

    Pfff, zal ik die mensen zo meteen gewoon wegjagen? Straks rijd ze daar weg in andermans auto. ;'(

    [ bericht aangepast op 20 dec 2010 - 14:23 ]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Aaaahhh wat erg voor je.. Stertke.(flower)


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    oh wat erg!


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Als mijn hond weg moest zou ik die mensen die hem mee willen nemen slaan. Niemand komt aan mijn puppy. Hoe verschrikkelijk irritant hij ook kan zijn, ik hou van hem. Heel veel sterkte!

    [ bericht aangepast op 21 dec 2010 - 10:00 ]


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Aah, ik voel echt met je mee! :( Ik moet er niet aan denken als mijn hond weg zou moeten... Heel veel sterkte!


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Aaah jeetje wat vreselijk :(
    Sterkte ermee <3


    Life is hard and then we die

    Ahhw heel veel sterkte! <3


    *insert philosophical cringe expression here*

    Ohgott, dat is echt heel shit. Ik moet er niet aan denken dat mensen mijn hond meenemen..

    Sterkte<3


    Alien/Glambert/Kurtsie/Klaine/CrissColfer

    Dat is echt niet leuk. Sterkte!


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    veel sterkte...
    je kan nog altijd je hond ergens verstoppen ofzo dat ze ze niet vinden...
    B.V een kast?
    of hebben iets anders in huis waar je een hondenmandje in kan zetten?
    ik zou mijn hond in de kast zetten ofzo...
    of de dressing,
    komt mammie toch niet :)

    Heel veel sterkte. Wat jammer dat je geen honden mag houden in dat andere huis.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    dat is zo kut, ik heb al moeite met mijn hond achterlaten als ik op vakantie ga.


    Don't dream your life, but live your dream!

    sterkte(flower)


    Shoganai i ne~