• morgen kan ik weer naar school!
    en daar ben ik echt óntzettend blij om n_n
    en nu ben ik heel druk ofzo. :'D
    oke. klinkt vast heel stom, maar ik heb meer dan 4maanden thuis gezeten. in die tijd ben ik misschien net 11dagen naar school geweest.
    ik voel me nu goed genoeg en van de dokter mag ik morgen naar school!

    hebben jullie ook wel is dat je school ontzettend mist, of heel blij bent dat je weer naar school mag?

    Nog nooit gehad.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    wow o.o wrm mocht je dan niet naar school ;o?


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Ja. Vooral in de zomervakantie kijk ik er soms echt naar uit om weer naar school te gaan. Voel me soms zo eenzaam en verveel me te vaak.


    rules don't stop me

    Ik moet morgen ook weer naar school. Was de hele week ziek.. x'D


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    wow o.o wrm mocht je dan niet naar school ;o?

    omdat ik ziek was enzo. en die stomme ziekenhuis mensjes vonden het een te groot risico als ik naar school zou gaan

    Nee, nooit X'D


    I don't need words to feel those lips.

    Ik had het tijdens de Kerstvakantie.
    Ik miste de regelmaat van de schooldagen en nu het weer school is, mis ik het uitslapen. ><

    Ik had het tijdens de Kerstvakantie.
    Ik miste de regelmaat van de schooldagen en nu het weer school is, mis ik het uitslapen. ><

    dat heb ik ook altijd in de vakantie's n_n'
    dat uitslapen maakt me nu niet meer uit, ik kan een dag naar school. eeeen heeeeeeeeeele dag. :3
    omg ik klink als een klein kind nu maarja n_n'
    ik heb alles en iedereen echt ontzettend gemist

    Ik heb ooit 10 weken down en half overspannen thuis gezeten en daarna d8 ik nee ik ga niet naar school.

    Die tijd komt snel weer denk ik. Nu ben ik maandag nog vaak thuis.


    In Italië tot en met 26 juli! :D

    Ik mis school heel soms. (:
    Als kleiner kind ben ik ooit een halfjaar thuis moeten blijven. En toen was ik ook best blij om terug te mogen. :} Toen ben ik hoogstens 14 dagen ook naar school geweest. ^^

    Nee,ik mis school TO-TAAL niet,ik verveel mij daar meestal,en ben zo moe,dat ik slaap onder de lessen >.<'
    dan haal ik slechte punte...Blaablaaa;tis echt niks voor mij (:
    als ik vrienden mis,spreken we gewoon af,en ik zie ze meer dan genoeg,ook in de grote vakantie (:

    xx


    everybody needs a song.