• Ik weet het niet.

    Ik zat te denken aan een wit t-shirt en die ga ik dan helemaal versieren met levenloze dingen. Maar ik kan ook gewoon wat kopen, ik had haar al gevraagd, maar daar word ik ook niet veel duidelijker van.

    Dus kom maar op met de suggesties :D


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    uhmm, zo een bol die je moet schudden is altijd wel leuk, of een zelf geschilderde kerstbal voor in haar kestboom met een lief kaartje ;')?

    [ bericht aangepast op 20 dec 2010 - 19:07 ]


    Love begins with a smile, grows with a kiss and ends with a tear..

    Ik maak altijd een foto boek voor kerst voor mijn vrienden :Y) En die versier ik dan altijd helemaal, die worden elk jaar weer super awesome moeten ik zeggen, haha.

    Ik koop altijd kleine dingetjes (make-upjes, zeepjes, sieraden enz). Pak die allemaal in en doe ze in een tasje.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Iets van juwelen, een boek, fotoboek zoals 1988 zegt, een t-shirt of iets met een foto van jullie op, euhm


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Mmm. Goede ideeë. Ik ga er denk ik eens over na denken.


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Iets kei schraal.
    Mijn vriendin zei zo eens dat ze een fles bepaald sap van ons kei lekker vond, waarop ik al lachend antwoordde: "Ik zal je er eentje geven voor nieuwjaar."
    En stiekem heb ik dat ook gedaan, haha :'D
    Of eeehm ... Voor haar verjaardag heb ik haar een kei marginaal onderbroek gekocht, haha :'D


    Has no one told you she's not breathing?