• Ontvoerd in Luxe

    Drie jongens en vijf meisjes zijn ontvoerd, en ondergebracht in een gigantisch huis, vol luxe spullen, een zwembad en alles wat je wilt. De tieners weten niet waarom ze zijn ontvoerd, het enige contact wat ze hebben met hun 'ontvoerder', is door een stem in de luidspreker, die mededelingen geeft. Je kan niet ontsnappen. Rond het huis en de tuin is een gigantisch hek dat onder stroom staat. De omgeving daaromheen is bos.








    Ik praat zo als ik via de luidspreker praat.


    Meisjes:
    Marilyn Cerena Aria Marie Bright door T0MDALEY.
    Hope Rhiannon Devlin door Amity
    Naomi "Katherine" Grenhold door DreamWishes
    Alison Love door jaimyhoi
    Jade Nelson door ANIC

    Jongens:
    Elan Smith door ANIC
    James van Briel door Moonly
    Marten Yusthin Kloster door Moonly

    Naamsveranderingen graag doorgeven!

    [ bericht aangepast op 16 okt 2012 - 17:07 ]

    [Maaiinnn topixs!]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Yay ^^]

    [Wanneer komt er eigenlijk weer een mededeling? En moeten ze ook een keer een opdracht doen ofzo?]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    [Maaiinnn topixs!]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    [Mijn topics]

    [ bericht aangepast op 7 sep 2012 - 23:58 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Klutz schreef:
    Elan Smith

    Ik liep weer terug naar Naomi, die op een stoel in de keuken zat. Ik ging op haar schoot zitten en Naomi kreunde. 'Maak ik je nu al opgewonden?' Ik grinnikte en gaf haar een kus in haar nek. 'Maak jij even eten voor mij?' vroeg ik lief aan Naomi en ik trok een pruillipje.



    Naomi Grenhold

    Ik kreun als hij op mijn schoot gaat zitten. 'Maak ik je nu al opgewonden?' zeg hij dan en ik trek mijn wenkbrauwen op. 'Ja, helemaal.' zeg ik dan sarcastisch en grijns. 'Maak jij even eten voor mij?' zeg hij dan en weer voor de tweede keer trek ik mijn wenkbrauwen op. 'We hebben net pizza gehad en nu heb je weer honger? En kan je dat niet zelf, zo mielijk is het niet om een boterham te maken.' zeg ik dan en grinnik en kijk hem aan.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Alison Love
    Ik grinnik als hij zegt over niet zijn haar. Hij doet een mislukte poging om het goed te doen maar kust me dan weer als het hem niet lukt. Ik glimlach tegen zijn lippen. Ik kus hem weer terug.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Marten Yusthin Kloster

    Ik glimlach weer. 'Dankje, het is fijn om iemand te kunnen vertrouwen. Jij kunt mij ook vertrouwen als er iets is.' zeg ik en ik kijk haar aan. Ik vind het nogsteeds vreemd dat wij de enigste 13 jarigen zijn.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    James van Briel

    Ik voel haar glimlachen en automatisch glimlach ik ook. Ik kende pas die mensen in dit huis en ik had nu al een vriendinnetje. 'Misschien moet je me maar eens voorstellen aan de rest.' fluister ik grijnzend.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Alison Love
    Ik lach naar hem, 'Ja hoor is goed,' zeg ik dan. Ik pak zijn hand beet en trek hem dan mee in een willekeurige richting. 'Ik heb geen flauw idee waar de anderen zijn, dus we moeten zoeken.' ik loop niet helemaal normaal doordat ij last van mijn rug heb. Ik hoop dat James dat niet door heeft.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    James van Briel

    'Maar eerst moet ik mijn haar goed doen en een shirt aandoen.' zeg ik grinnikend. Ik haal mijn hand door mijn haar en hoop dat het al iets beter zit. Ik kijk even naar een raam om mijn haar te bekijken. Ach, het had er slechter kunnen uitzien.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Alison Love
    James lijkt niets op te merken aan hoe ik loop, gelukkig maar. 'Dan gaan we gewoon langs jouw kamer en dan pak je een shirt en perfectioneer je je haar?' stel ik voor. Jk loop met hem richting zijn kamer en laat me dan op zijn bed vallen. Ik slaak een heel heel zacht kreetje van pijn omdat ik telkens vergeet dat er een gigantische blauwe plek zit.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    James van Briel

    Alison laat zich op mijn bed vallen en kreunt zacht. Blijkbaar is ze moe ofzo. 'Ik ga heel snel even douchen, ik doe de deur niet opslot. Niet binnenkomen.' zeg ik grijnzend. Ik draai me om en loop naar de badkamer. Ik leg mijn kleding alvast klaar, samen met Gel en zet de douche aan. Ik ga eronder staan en was mijn haren en lijf.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Alison Love
    Ik lach zachtjes als hij zegt dat hij de deur niet op slot doet. En ij lach harder als hij zegt dat ik niet moet binnenkomen. 'Is goed,' mompel ik. Ik heb mijn armen achter mijn hoofd geslagen en mijn ogen even gesloten. En ik weet niet waarom maar slaap overvalt me.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    James van Briel

    Nadat ik heb gedoucht droog ik me af en doe mijn kleren aan. Ik pak de gelpot en begin mijn haar te doen. Mijn blonde krullen willen echt helemaal niet meewerken. Als de pot gel leeg is, zit mijn haar beter. Ik haal mijn hand er nog een keer door en loop weer naar Alison toe. 'Hallo!' geen reactie. Ik loop naar haar toe en kus haar.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!