• dit gaat over mensjes die een demon hebbe ^^

[ topic verplaatst door een moderator ]

"If you'd go back in time and fuck yourself, would that be gay or masturbation?"~ Ricky "Horror" Olson

Omg, je maakt er ook geen lang verhaal van hea? xD Anime/manga of real btw? ö

I sit here and smile, dear // I smile because I think of you and blush <'3

nee, klopt, had er geen zin in XD ik kom graag meteen naar het doel inplaats van eromheen te draaie met een heel verheel n_n

en real :3

"If you'd go back in time and fuck yourself, would that be gay or masturbation?"~ Ricky "Horror" Olson

Haha, okay ^^
    Dan komt mijn gastje zo~

I sit here and smile, dear // I smile because I think of you and blush <'3

ik weet niet welke ik zal doen XD
    of nouja, ik kan niet kieze.. *denkt na*

Wat zijn er de laatste tijd veel RPG??

"Ignite, my love. Ignite."

jaaaa xd
    leuk tog? =D

Ik snap deze RPG niet. (:

'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

iéh XD demons zijn dus diere die bij mense zijn en als die gewond rake rake die persone, de "baasjes" van de demons ook gewond, precies hetzelfde, een beetje als voodoo, savvy? xD

Maak gewoon een 'duidelijke' uitleg n_n

In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

xRuki schreef:
    iéh XD demons zijn dus diere die bij mense zijn en als die gewond rake rake die persone, de "baasjes" van de demons ook gewond, precies hetzelfde, een beetje als voodoo, savvy? xD

vage uitleg maar oke ^_^ het doet me denken aan the golden compasxD

“You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

Hestia, kom je ook van DD? xD

In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

x7UP schreef:
    Hestia, kom je ook van DD? xD

wat is DDxD *blond*

“You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

nee dus xd

het is ook zoals de golden compass, maar dan zonder die hele verhaallijn en eige persoontjes met eige demons ^^