• Gisteravond werd er ineens aangebeld op de voordeur (m'n moeder woont in een flat, dat je het weet) nouja ik loop er dus naartoe. En toen dacht ik; wacht eens even, dat is vast zo iemand die gelukkig nieuwjaar wenst en daarna om geld gaat bedelen. En m'n moeder was niet thuis, dus ik kon geen geld geven. Dus Gaby ging rechts omkeerd. Ging dat figuur ook nog eens 3 keer op de deur kloppen. Volgens mij zat diegene echt in geldnood ofzo. ;p


    *insert philosophical cringe expression here*

    ja dat ik:P


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Hier heb ik er geen last van gelukkig (krul)


    -

    Dat doe ik dus ook altijd, haha :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Haha, ik doe dan meestal wel open, en pak dan een euro uit het potje dat we altijd klaar hebben staan. :'D


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Genius schreef:
    Hier heb ik er geen last van gelukkig (krul)

    Dat doen ze hier niet, yeey. (krul)


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    ^^

    Sorry (zip)


    No growth of the heart is ever a waste

    Hmh, wat als je zo´n bezorger te snel afbent, en hem èèrst gelukkig nieuwjaar wenst :]

    Tanzdiktator schreef:
    Sorry (zip)

    Whahahaha ROFL


    *insert philosophical cringe expression here*

    Witherwings schreef:
    Haha, ik doe dan meestal wel open, en pak dan een euro uit het potje dat we altijd klaar hebben staan. :'D


    Hope goes lost but never dies.

    Atmosphere schreef:
    Hmh, wat als je zo´n bezorger te snel afbent, en hem èèrst gelukkig nieuwjaar wenst :]

    Hahaha :'D


    None but ourselves can free our minds.

    slimm!


    fashion is my life,,

    hahahah een keer was dat hier ook.
    toen had ik de folder aangenomen maar was beetje dom en had geen geld gegeven en ghad gewoon de deur dicht gedaan. Sinds dien doe ik nooit meer open xD


    Ivar Oosterloo.