• JALOERS! Op jullie ja!(cat)
    Tss, ik kom terug van een vermoeide dag school terwijl bekant heel Q vakantie heeft!(cat)

    Nou ga t goed maken met me(cat)
    Wie moet er nog meer naar school?(cat)

    Ik heb geen vakantie, ik moet 11 dagen stage inhalen, wat niet eens mag volgens de wet.

    [ bericht aangepast op 21 dec 2010 - 14:50 ]

    Vakantie (:


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Een vermoeiende dag school? Je bent anders nog wel heel snel thuis daarvoor. :x


    Let the Night embrace you

    Mwuahahaa, ik heb al een week vakantie (cat)


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Vaaaakaaaantie lalalalal


    *insert philosophical cringe expression here*

    @BillJumbie Dat is ook kut ):
    @Lacie Het was vermoeiend fietsen T-T 10 km door de sneeuw fietsen T-T

    Vakaaaaaaaaaaaaaantie. :9~


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    En daar komt ook nog eens bij, ik heb een overbelaste rug. Me nek doet pijn. :S

    Vakantie _O_


    -

    Nog 2 weken vakantieee. (krul). Maar, wanneer heb jij vakantie dan eigenlijk?


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Vrijdag heb ik pas vakantie ;_; Die maar één week duurt volgens mij xd

    Vakantie:9~

    [ bericht aangepast door een moderator op 21 dec 2010 - 15:06 ]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    WEmo schreef:
    Vrijdag heb ik pas vakantie ;_; Die maar één week duurt volgens mij xd
    wow, kut. hahahaha


    it's so empty living behind these castle walls

    ik heb net het laatste examen gedaan, maar ik moet nog een halve dag donderdag... en ik moet na de vakantie terug examens doen omdat ik er een paar heb gemist (huil)

    Ik heb vandaag mijn laatste examen gehad ;D en nu ben ik 2 dagen thuis en vrijdag weet ik mijn punten en dat duurt ongeveer tot 12 uur en dan VAKANTIE tot 10 januari (:


    You better put a condom on, if you're gonna act like a dick you need to dress like one.