• Ik weet niet of jullie Joey Dussel van MakeBelieve volgen op twitter maar ik ga een beetje dood om hem atm! Haha het begon ermee dat ik tweete: "@xMarrr je trouwt al met @joeydussel!" waarop zij regeerde dat Joey al met zijn vriendin zou trouwen. Dus ik zeg weer: "@xMarrr ohjaa vergeten... Sorry @joeydussel! Nou dan euhm trouw je met @TomDestine :'D" Ja wij houden er van om gewoon lekker melig te doen over artiesten. Maar Joey reageerde daar weer op: "@xMarrr @anouksilence Klopt! Zei is mijn ware.." Iedereen gaat daar op reageren met het is Zij Joey, niet zei haha maar ik tweet weer terug naar hem: "@joeydussel weet ik toch joe, ik maakte maar een grapje! <3" En toen tweete hij weer: "RT @Chantalalaa door die 2 puntjes op het eind komt het over of je twijfelt.. // Chantal heeft gelijk!! Ik twijfelde.." En toen ging ik denken haha en tweete ik terug: "@joeydussel hangt ervan af waarover je twijfelde..." Waarop hij dus weer in het openbaar reageert: "Niet zo bijdehand Anouk! Je heet niet voor niets @AnoukSilence Stil dus;P" Dus ik voelde me (nep)beledigt en stuurde voor de grap: "@joeydussel nou wat aardig weer joey! You've hurt my feelings )':" En om hem terug te pakken RT'de ik zijn tweet en maakte er dit van: "Ja Joey houdt wel van me hoor... ): RT @joeydussel: Niet zo bijdehand Anouk! Je heet niet voor niets @AnoukSilence Stil dus;P" Waarop joey dus weer ging reageren: "@AnoukSilence Je weet heus wel dat ik je lief vind!" En toen was ik blij haha, bij concerten lopen we elkaar ook constant uit te dollen en soms op msn ook dus hahaha! En toen gingen andere mensen naar mij tweeten: "Hahaha dikke liefde tussen @AnoukSilence en @joeydussel!"

    En dit vond ik dus even heel grappig haha, hebben jullie wel eens zo iets? Ik had dat ook met Pim (MakeBelieve) over een beschuitje eten haha, geniaal gesprek op twitter en iedereen kon het lezen dus uiteindelijk gingen we DM'en (prive berichten).

    [ bericht aangepast op 21 dec 2010 - 23:08 ]


    -

    Ik begin langzaam scheel te worden door deze tekst man Dx


    I live for the applause, you will die for it.

    ik heb Justin bieber en Hayley williams op twitter
    -and Lord Voldemort xD-
    das wel grappig(A)

    Kikkeli schreef:
    Ik begin langzaam scheel te worden door deze tekst man Dx

    haha sorry XD


    -

    even aangepast, hopelijk is het nu iets duidelijker XD


    -

    Ik heb ooit getwitterd met JB, ik reageerde een keertje heel dom dat ik zou gaan huilen als hij op mij reageerde, hij reageerde haha :'D
    Nu ben ik de naam van dat kwijt, en ben vergeten op welk email adres dat is, daar baal iksuper veel van :c


    Yesterday is history, today is a gift and tomorrow is a mystery

    Ik heb wel heen en weer met MakeBelieve en Destine getweet xD Ze wouden me overhalen om te komen naar een show, en met wat andere bands en mensen lol


    sticks and stones might break my bones but chains and whips excite me

    JuneBug schreef:
    Ik heb wel heen en weer met MakeBelieve en Destine getweet xD Ze wouden me overhalen om te komen naar een show, en met wat andere bands en mensen lol

    haha doen ze altijd, sukkeltjes :p


    -

    TiffanyHale schreef:
    Ik heb ooit getwitterd met JB, ik reageerde een keertje heel dom dat ik zou gaan huilen als hij op mij reageerde, hij reageerde haha :'D
    Nu ben ik de naam van dat kwijt, en ben vergeten op welk email adres dat is, daar baal iksuper veel van :c

    Haha super vet! :'D


    -

    Ik heb met Hubrecht getweet (:


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Synyster schreef:
    Ik heb met Hubrecht getweet (:

    altijd leuk^^


    -

    Ik snap het nog steeds niet helemaal,maar het klinkt wel grappig (:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    BadHero schreef:
    Ik snap het nog steeds niet helemaal,maar het klinkt wel grappig (:

    ik lees het ook steeds opnieuw en het staat er nogal ingewikkeld inderdaad :x


    -

    Whaah, vet!
    ik weet niet of jullie Sean Kingston, Corbin Bleu en Greyson Chance kennen? Maar die volgen mij ! (:
    *proud*
    En kijken jullie GTST? Nou, die Sil (Rik Witteveen) heeft 3 keer geantwoord op mijn vraag xd *proud*

    Tom Felton heeft mij een keer getweet _O_


    Hope goes lost but never dies.

    Wallflower schreef:
    Tom Felton heeft mij een keer getweet _O_


    Jaloeeeeers.


    I hope heaven needs you more than I do now.