• Goodmeurning,

    Als er iemand onbekend belt, nemen jullie de telefoon dan wel of niet op? :'D En waarom wel of niet? Ik durf dat dus niet, eh. o_o Ik heb er zo'n hekel aan als mensen onbekend bellen. Nja, ik heb misschien paranoïde ideeën. Vraag 't mij gewoon af
    :Y)


    "I shut my eyes in order to see.'

    op mijn mobiel meestal niet ;')
    maar als mijn moeder aan het werk is en er wordt onbekend gebeld neem ik wel altijd op, want haar werktelefoo staat op onbekend :')


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    Ja, dat doe ik eigenlijk altijd. Alleen 1 keertje niet. Toen stond er gewoon een nummer, dus ik wist niet wie het was. Maar het was iets van 2 uur in de nacht ofzo, dus ik werd wakker en dacht: rot een eind op. En toen werd ik de volgene dag wakker en toen ging ik hem sms'en om te vragen wie hij/zij was. Was het een gast die niet eens wist wie ik was. Waarschijnlijk had hij dat in een dronken bui gedaan als grap -want hij zei dat hij ergens op een feest ofzo was- of het verkeerde nummer ingetoetst(krul)


    To live would be an awfully big adventure

    ik had telkens een nummer dat me belde tijdens Wiskunde dus ik terug bellen in de pauze.
    "Hallo met Adriaan of Adrina". dat kon ik niet goed verstaan ik gaan hijgen en ze hing opxD
    Nou weer ot: Ik neem altijd op:Y) omdat ik het leuk vind om gebelt te worden


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Nee, want als ik dat doe is het meestal iemand die verkeerd verbonden is of het is zo'n vaag persoon die expres iemand opbelt om mijn reactie uit te lokken, dus nee. (:


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Ik neem altijd wel op, omdat mijn casemanager van Jeugdzorg ook anoniem belt.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Haha, als het onbekend is neem ik meestal niet op. Soms wel, maar... toch niet vaak. (aa) Zoals daarnet, een onbekend nummer belde me en ik nam niet op. (:


    Comedy is simply a funny way of being serious.

    eerst lag het eraan. Als iemand mij al zou bellen en ik wordt gebeld door onbekend, nam ik op. Tot de vrijdag voor de vakantie..


    Stop holding me under and let me breathe.

    Devastating schreef:
    eerst lag het eraan. Als iemand mij al zou bellen en ik wordt gebeld door onbekend, nam ik op. Tot de vrijdag voor de vakantie..


    Dat klinkt spooky 0_0
    Zelf neem ik op mijn mobiel nooit onbekend op maar op de huistelefoon wel altijd.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.