• Okay!! Ik hou van laat opblijven, ik ben van plan om niet meer te gaan slapen vandaag want ik ben nog niet echt super moe. het is nu ongeveer 5 uur ofsow, dus nog 3 uur te gaan en dan zijn de meeste mensen uit mijn levenloose huisje wel wakker
    Ik heb niks te doen, en niemand Lult tegen me dus jah.
    Als je ook van laat opblijven houd..

    Wil je dan je naam opschrijven en je record van laat opblijven, het mag ook dagen zijn en tot hoe laat en zo. je snapt het wel

    Mijn record is 3 uur 's middag 's

    En die van jullie??!!

    Hee, mijn naam is Thessa ^^
    Mijn record van laat opblijven is.. Uhh.. Helemaal niet slapen en dan de volgende dag gewoon 's avonds, normale tijd gaan slapen x'D
    En ojaa, ik houd ook van laat opblijven! :'D Blij dat ik nog geen school heb ^^

    Echt he x'D
    Nou geweldig.. Nummer 1

    wij 34 uur
    wij hebbe ook al veel nachjedoor gedaan enzo xD


    .. d[-_-]b .. ==> .. MusicIsLife..

    Ooeeh.. nummer 2
    Gaat goe zo

    :P


    .. d[-_-]b .. ==> .. MusicIsLife..

    jaaah laat opblijven <3

    euhm

    1dag niet geslapen ,
    en dan de volgende dag weer heel laat gaan slapen 2 of 3uur ofsu


    Gilles (ll)

    Jij bent gek , je hebt echt slaap nodig.
    Anders krijg je wallen.

    ik ga de dag zelf om 4 uur slape als ik om 8 uur op moet of k slaap en paar dage ni ook leuk


    Today Is Today, Don't Live Tomorrow

    Gewoon de hele nacht niet en dan savond's weer normale tijd.
    Ik heb echt een groot deel van dit laatste half jaar gedaan dat ik steeds om half 2 ging slapen en dan 6 á 7 uur weer opstaan o_o géén idee hoe ik dat volgehouden heb x_x


    Mew <3

    HoiHoi,

    Dat heb ik ook heel lang gedaan.. Totdat mijn moeder me kwam wurgen snachts >.< Het klinkt wel fijn allemaal.. Lekker laat opblijven enzo. En doen wat je wilt, terwijl iedereen slaapt. Ontzettend rustig om je heen en dat is super heerlijk dat begrijp ik. Maar ondertussen gaat wel je hele ritme naar de klote. Pas daar alsjeblieft wel mee op. Want als je straks weer naar school moet [of als je al naar school gaat] Dan houd je dat op de langere duur niet vol zo. En word je sneller ziek etc.

    x. Kitty Purry

    Mijn record is half 5 maar dat deed ik omdat ik op kamp was en daar gingen ze je terroren >< als je wakker bleef, deden ze je niks..het was trouwens niet leuk plagen meer vond ik, bij een jongen hadden ze zijn knuffelaapje die een speciale betekenis voor m had, opgehangen aan t stapelbed zn kop volgesmeerd met tandpasta en die er vervolgens afgeknipt O.o' en ze sloegen je keihard (gzd niet bij mij) op je slapen, en nog meer dingen die ik niet meer weet...
    De volgende dag gingen we gelukkig weer naar huis..tot ieders grote opluchting..:)


    It's heavy but you are not the only one

    Okay coewll.. zijn er mensen die later kunne opblijven dan 3 u 's middags ?

    Mijn record [zonder achter de pc te zitten] is 8 uu 's ochtends :)
    en mijn record [met pc] 5 uur 's ochtends, maar wie weet ga ik die nu verbreken, want mijn moeder is niet thuis, dus ik loop minder kans om vermoord te wordne XD

    Record al bijna verbeterd xD

    >