• Vandaag zijn we met een klein groepje users die goed met elkaar bevriend zijn -Zoë, Lotte, Nienke, Nathalie, Rose en ik- naar Amsterdam geweest.

    Het was heel gezellig, echt superleuk :'D We hadden afgesproken in de Starbucks, alleen toen waren Rose en ik -weer eens- als eerste en konden we niemand vinden. En toen kwam Nathalie op ons af en hadden we haar dus gewoon niet gezien, echt faal haha. En toen belde Zoë mij en kon ze ons zelfs met mijn geweldige -kuch- instructies nog niet vinden, maar na een tijdje wel. En toen kwamen Nienke en Lotte ook en toen gingen we allemaal koffie kopen bij de Starbucks (:9~) en toen gingen we gewoon een beetje lopen en praten enzo.
    Toen gingen we naar de Bijenkorf en daar bovenin zit zo'n restaurant. En we hadden lootjes getrokken en toen ging iedereen cadeautjes uitwisselen enzo en dat was echt heel gezellig enzo ;D En toen gingen we nog wat lopen en eten in de Mac -Rose 'r idee, as always- en gingen we daar nog eten.
    En toen gingen we nog shoppen en toen wou Rose naar de Wallen toe, haha. Dus toen gingen we die zoeken, maar we konden ze niet vinden hahahaha. XD Zelfs de mensen die in Amsterdam woonden wisten het gewoon niet, en toen liepen we uiteindelijk vlak bij CS en toen was daar één zo'n hoerenkamer en daar zat een hele dikke vrouw met een veel te strak badpak en die lachte heel eng naar ons. Dus toen durfde Rose niet meer te zwaaien, haha XD en toen moest iedereen weer naar huis, en was het voorbij. Maar het was wel heel gezellig. _O_


    FOTO
    Links vanaf boven: Lotte/Amerricka - Zoë/Lanvin - Ik (niet op de foto haha)
    Rechts vanaf boven: Nathalie/Concede - Rose/geband - Nienke/Saturn.


    Hope goes lost but never dies.

    Oeh, leuk. c:


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Hahahh leeuk. (:


    Love is blind. That's why I don't see you.. </3

    3D schreef:
    Dat klinkt echt gezellig :9~


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Klinkt echt wel dikke fun :')


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Je had naar de HEMA moeten komen, ik was aan het werk :P


    Life is hard and then we die

    Hahahahaha, mijn hoofd op die foto.
    Waarschijnlijk deed ik op dat moment mijn imitatie van hoe ik op foto's sta met flits. #faal.
    En voor de rest zie ik alleen zijkanten van hoofden. (krul)
    Maar het was echt heel leuk. :9~

    [ bericht aangepast op 25 dec 2010 - 11:50 ]


    hoi, jij bent leuk.