• Er zijn ontzettend veel mensen die iemand zijn verloren.
    Lang geleden kort geleden.
    Ik wil even tegen die mensen zeggen: Ik ben er altijd voor je :)
    Als ik online ben en je wil even erover praten doe maar.
    Ik weet hoe het is want ik ben 14 november mijn oma(63) verloren :(
    Dus hier kun je achter laten wie je bent verloren of het kort geleden is.

    Sterkte.
    Al zal dat gewoon niet helpen want
    Mijn andere oma zei met condoleren; tjaa sterkte he?
    Ik denk echt: Okeee.. wat helpt mij dat ermee?


    -xx

    ik eigenlijk niet :/


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Ik ben een van de belangrijkste personen uit mijn leven verloren toen ik 6 was. Zij heeft altijd voor me gezorgt tot het moment dat ze de strijd verloor tegen Kanker. Ik mis haar nog iedere dag.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    ik ben al 4 mensen verloren. ik kende ze allen 4. de 1e was me oma. de 2de de oma van me moeder . de 3e de opa van me moeder en toen als Laatste een goede vriendin van me opa


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik ben mijn vader verloren, een hele goede vriend van ons, en eind november mijn oom. Ik heb ook nóg twee ooms en twee opa's verloren..Blijkbaar staat er trouwens nu weer een overlijdingsbericht van mijn familie in de krant, maar ik heb haar (waarschijnlijk) nooit gekend. Ik heb bijna mijn beste vriendin zichzelf zien ophangen, maar dat telt niet mee i guess.

    [ bericht aangepast op 24 dec 2010 - 12:24 ]


    your eyes are like stars in the night.

    Ik ben mijn opa (91) verloren. En mijn grootopa en oma, hoe dat ook mag heten ook, ja die heb ik nog gekent. En mijn oom ook.

    [ bericht aangepast op 24 dec 2010 - 12:22 ]


    Love is blind. That's why I don't see you.. </3

    Spain schreef:
    Ik ben een van de belangrijkste personen uit mijn leven verloren toen ik 6 was. Zij heeft altijd voor me gezorgt tot het moment dat ze de strijd verloor tegen Kanker. Ik mis haar nog iedere dag.

    sterkte(flower)
    bij mij was dat ook 0o
    aleen bij mij was het 6 dagen voor dat ik 6 werd O.O
    en het was ook kanker 0o en ik mis haar ook zo er *snif* -haalt een traantje weg-(huil):(


    Shoganai i ne~

    mijn opa, mijn neef, mijn andere opa en oma, de beste vriend van mijn moeder en mij..


    Life is a beautiful struggle

    Ik heb voor de rest nog mijn overgroot oma(moeder van oma die overleden is aan kanker) verloren(lang geleden) en ook nog mijn opa maar toen was ik 2.
    Ik ben daarom bestwel jaloers op mijn zus. Zij heeft fijne herinderingen met hem en ik niet!

    [ bericht aangepast op 24 dec 2010 - 12:24 ]

    Mijn beste vriend en mijn moeder.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    OHMYGEORG schreef:
    Mijn beste vriend en mijn moeder.



    Sterkte het lijkt me verschikkelijk
    om een van je ouders te verliezen.

    Mijn broertje, de ouders van mijn vader.

    [ bericht aangepast op 24 dec 2010 - 12:29 ]


    we've only said goodbye with words

    Meer dan genoeg mensen. Maar ik heb geleerd het niet te voelen, of het te relativeren.


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    OHMYGEORG schreef:
    Mijn beste vriend en mijn moeder.
    wow , wat erg :/ Sterkte!


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    ik ben niemand van opa's oma's en tante's of ooms verloren maar wel bijna alle broers van mijn oma..
    maar die kon ik niet

    Sterkte iedereenO:
    lijkt me echt erg...


    Me so good.

    Ikke. Ik heb maar een oma gekend, de andere was al dood, en die ging dood toen ik 4 was xD Ik heb geen opa's gekend en mijn vader is doodgegaan toen ik een paar maanden was. Ik had een best goede band met mijn ooudoom, maar die ging dood toen ik 7 was, en ik heb toen ik 10 was geloof ik nog een tante verloren...
    Lang genoeg? xD


    Alis volat propriis