• 'You're a song written by the hands of God.'

    Het enigste wat Blair nog heeft in haar leven is haar jongere broertje Jonah en haar twee beste vriendinnen. De vier zijn op doorreis door Spanje. Als ze in Madrid zijn aanbeland besluiten ze naar het feestgebeurente gaan om het moment dat het nationale voetbalteam van Spanje de hoofdstad binnenrijd. Daar komt Blair in contact met Gerard Piqué, haar favoriete voetbalspeler en stiekeme celebritycrush. Wereldwijd maakt Gerard bekend dat hij Blair graag eens zou ontmoeten en er wordt een zoekactie op stand gebracht om Blair te vinden. Op een dag ontmoeten de twee elkaar toch. Alles loopt goed, maar zelfs de zon heeft een zwarte schaduw achter zich.

    Underneath your clothes
    there's an endless story
    there's the man I chose
    there's my territory

    Ik weet het. Het is geen geweldige inleiding maar het wordt gaan onmoeten-worden verliefd-
    hebben seks-trouwen-vele kinderen later-einde.

    Ik weet dus absoluut geen titel =$
    Het liefst zou ik graag een Spaanse titel hebben (zet er dan wel eventjes de vertaling bij) maar gewoon Engels is ook goed natuurlijk (:
    Bedankt voor het helpeeen (:


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    For every breath i take i will give thanks to god above ?

    Nuestros secretos (Our secrets) ?

    untill the day that I will meet you (ik voerde hem in een vertaalmachine en toen werd hij inmens lang voor een spaanse titel op Q, dus die vertalen zou ik niet doen :/ )


    never lose the ability to see beauty in the little things