• Wat vinden jullie van Georg..? Je hoort altijd maar Bill en Tom enzo, terwijl als je heel goed naar een foto van georg kijkt, hij echt uber knap is. 3 dagen geleden zag ik een foto van die gast en het eerste wat in mij op kwam was, ik word super tokio hotel fan + Georg fan!! Als ik zo over een jongen denk moet hij wel heel knap zijn [ofsow... xD] Dus jah, ik wil weten wat jullie vna hem vinden als je eens heel goed naar een mooie foto van hem kijkt?

    HOT HOT HOT HOT SUPAHH HOT:9~:9~:9~:9~(H)


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    Georg is hip, heeft een p-e-r-f-e-c-t-e kont én hij maakt een geweldige indruk live
    (dance)


    hij is ook zo lief ^^

    Ik zeg ook niet dat Bill geen skelet is, want dat is hij ook xD


    Maar dat vindt ik in sommige gevallen best mooi =)

    Daarbij is Tom het geilst X:

    Mijn mening hoe hot iedereen is.xD

    Bill: 65%
    Tom: 80%
    Gustav: 75%
    Georg: 70%


    ok

    PS; Het is mijn mening maar =,='


    ok

    van uiterlijk vind ik georg nu niet echt hot..
    sorry, mijn mening!

    NOT

    geen 1 ^^
    ik vind hem nie lelijk
    en ik vind hem niet mooi

    mag toch ?


    Gilles (ll)

    (...)
    Bill is een wandelend skelet ¬¬

    Zo dik mee eens. >.< Maar iedereen vind dat dan zo 'mooi'. Ik vind het persoonlijk gewoon eng >.<


    Mew <3

    Ik wil later zelf echt niet zo'n vriend,

    Maar ik vindt .. tja het heeft iets

    van uiterlijk vind ik georg nu niet echt hot..
    sorry, mijn mening!
    (...)


    YEAH

    Ik
    snap
    het
    nog
    steeds
    niet

    Hoe je georg knap/mooi/sexy kan vinden :x

    Stoer.. oke xD dat begrijp ik x'D?

    ...

    Someone explain me.

    (...)
    Zo dik mee eens. >.< Maar iedereen vind dat dan zo 'mooi'. Ik vind het persoonlijk gewoon eng >.<

    Ik zou bang zijn om hem aan te raken! Al is het alleen als omdat hij kan breken als een porseleinen pop. Georg, daarentegen, kun je knuffelen zo hard je wil. Die breekt toch nooit ^^


    Bored.

    HOT, ik heb op sommige momenten dat ik wel uren naar hem kan staren op een poster
    die heeft gewoon iets over zich dat de andere ni hebben en dat iets is moeilijk om te omschrijven

    Het leuke aan georg is.. is dat hij een schattig uitstraling heeft..en lief enzo.. ik vind het gewoon leuk om naar te kijken