• Ik ben dus op zoek naar iemand die samen met mij een verhaal wilt schrijven. Ik sta bekend om mijn verhalen over One Direction, maar ik sta open voor iets nieuws. Het liefste schrijf ik een iets aparter verhaal, geen kleffe verhaaltjes waarbij iedereen nog lang en gelukkig is.
    Oh, mijn reden is dat als ik alleen een verhaal ga schrijven, ik meestal snel vast blijf hangen en de kantjes ervan af ga lopen. Dit is duidelijk te zien na verloop van tijd en dat vind ik jammer.

    ~Graag een redelijke spelling en grammatica.
    ~Ik schrijf in verhalen niet graag seksueel getinte teksten.
    ~Harry Potter, een OP, One Direction, piraterij of iets in de trant van vampiers vind ik wel interessant, maar geen Twilight alsjeblieft.
    ~Twilight en De Hongerspelen is uitgesloten.
    ~Mijn favoriete genres zijn drama, gedeeltelijk romantiek, thriller en bepaalde fantasy vind ik ook wel leuk. En een historisch verhaal lijkt me ook wel interessant.
    ~Ervaring is geen vereiste, zolang je maar voldoet aan de vaardigheden van spelling, grammatica en originaliteit.

    Als je interesse hebt kun je een berichtje achterlaten, het liefst met het soort verhaal wat je graag met mij zou willen schrijven. Ik heb nog geen ideeën, maar daar kan altijd over nagedacht worden. Toch? (:

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 10 feb 2013 - 22:53 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Wij gingen toch schrijven? ;c


    "Music expresses everything I can't say in words."

    ik wil wel ;3


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Als je nog iemand zoekt, stel ik me graag kandidaat. Voor mijn schrijfstijl raad ik deze story aan.
    Ik schrijf graag over 1D, HP of een OP wil ik ook best wel doen. (: Over vampieren schrijven vind ik ook geen probleem.
    Mijn favoriete genre is Drama. ^^

    [ bericht aangepast op 11 feb 2013 - 15:13 ]


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    arnepuntcom schreef:
    Wij gingen toch schrijven? ;c


    Doen we ook, maar ik wilde ook nog eens wat anders. :3


    Reading a good book is like taking a journey.

    Crudelis schreef:
    (...)

    Doen we ook, maar ik wilde ook nog eens wat anders. :3


    Oke sorry ik was al bang dat je niet meer wou ;c


    "Music expresses everything I can't say in words."

    -Ik schrijf het liefste HP, onbekende personen en mijn specialiteit thriller verhalen.
    -Ik let op taal, grammatica, woordenschat, spelling, interpunctie, slordigheids- en typfouten is dit slecht in een verhaal lees ik het namelijk niet : )
    -Engels gesproken teksten kan ik me ook nog wel in vinden.
    -Fantasy verhalen vind ik ook erg leuk maar daar blijf ik vaak wel in hangen.
    -Ik ben niet iemand die drie vier keer per dag schrijft, meer om de dag of soms elke dag.

    : ) let me know


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Oh god, ik vind deze keuze nog moeilijker dan ik dacht. Ik denk er nog eventjes over na, want ik twijfel behoorlijk. :')


    Reading a good book is like taking a journey.

    Op dit topic wou ik nog reageren maar me internet lag te fucken daarstraks dus eh....hoi?


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    Op dit topic wou ik nog reageren maar me internet lag te fucken daarstraks dus eh....hoi?


    Maak het me nog maar wat moeilijker. :') Ik zal wel even kijken, dat is wel zo eerlijk.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Crudelis schreef:
    (...)

    Maak het me nog maar wat moeilijker. :') Ik zal wel even kijken, dat is wel zo eerlijk.


    Ik doe one direction en Harry Potter btw en ik ben redelijk flexibel met schrijfstijl zolang mensen maar actief schrijven en genoeg online zijn.x3


    You were born original, don't die as a copy.

    Na lang nadenken heb ik toch voor Tragically gekozen, omdat haar schrijfstijl me erg beviel. Verder sprak het me erg aan hoe ik werd meegesleept in het verhaal, iets waar je veel moeite voor moet doen wil dat bij mij lukken. ;p
    Jullie schrijven verder allemaal heel goed, anders twijfelde ik niet zo erg. :3


    Reading a good book is like taking a journey.

    Oke, veel plezier met schrijven!
    Misschien ga ik jullie verhaal nog wel eens lezen : )


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Crudelis schreef:
    Na lang nadenken heb ik toch voor Tragically gekozen, omdat haar schrijfstijl me erg beviel. Verder sprak het me erg aan hoe ik werd meegesleept in het verhaal, iets waar je veel moeite voor moet doen wil dat bij mij lukken. ;p
    Jullie schrijven verder allemaal heel goed, anders twijfelde ik niet zo erg. :3

    Dankjewel, ik ben vereerd dat je met me wilt samen schrijven. ^^


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.