• Nou, dit is dus mijn kerstavond; Mijn ouders hebben ruzie, mijn moeder zegt dat ze film ging kijken met me; 1 uur geleden, en nu zit ze dus te bellen met iemand die ze normaal nooit heeft gemogen. Schreeuwt ze op me dat ik de film moet opzetten, ja sorry hoor, stik erin. Mn pa negeert me enzo.

    Wie heeft er nog zo'n ''gezellige'' kerstavond?


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    Eros schreef:
    Het is morgen pas kerst!

    Ja en vanavond is het kerstavond, normaal zit men dan met het gezin voor de boom, of de TV ofzo, gezellig te praten. Nou hier niet. Normaal ook niet, maar ik vind wel dat ze voor die drie dagen eventjes een uitzondering kunnen maken.


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    ik weet niet hóe het kan,maar ik heb het idee dat we (bijna) het zelfde mee maken nu.
    Dus we gaan elkaar steunen en elkaar een fijne kerstavond geven(krul)

    goed idee of is dat een goed idee?


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    RvPersie schreef:
    ik weet niet hóe het kan,maar ik heb het idee dat we (bijna) het zelfde mee maken nu.
    Dus we gaan elkaar steunen en elkaar een fijne kerstavond geven(krul)

    goed idee of is dat een goed idee?

    Junge je bent geweldig (nerd) Fijne kerst 8D


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    Rebellaaa schreef:
    (...)
    Junge je bent geweldig (nerd) Fijne kerst 8D


    ghehe,i know i know
    jou ook fijne kerst dude(of is dat woord nu uit de mode en is het nu gast?)


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    RvPersie schreef:
    (...)

    ghehe,i know i know
    jou ook fijne kerst dude(of is dat woord nu uit de mode en is het nu gast?)

    Lol, dude is gewoon een cool woord, end of discussion n.n


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    Ik ga Scrooge kijken met mn familie(krul)


    I'm not schizophrenic. Me neither.

    Rebellaaa schreef:
    (...)
    Lol, dude is gewoon een cool woord, end of discussion n.n


    hahaha jaa tog

    oke nu is het officieel ; het is saai bij mij..
    vriend vn mijn ma ligt hier te snurken op de bank,mijn ma is fjoetsie verdwenen naar boven en ik zit hier op de bank naar het journaal te kijken en ik durf de afstandsbediening niet te pakken omdat hij hem in zijn handen heeft geklemd.

    wie komt me redden?Of adopteerd me?


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Ik word hier gewurgd want ik zat mn nagels te lakken en dat stinkt allenmaal weer te erg (cat)
    Die vriend van mn moeder loopt te schreeuwen en schelden en gooit met de xBox omdat hij het spelletje niet kan winnen
    En ik zit hier met mijn kut humeurtje te beseffen dat het maandverband op is en er geen winkels open zijn T-T

    RvPersie schreef:
    (...)

    hahaha jaa tog

    oke nu is het officieel ; het is saai bij mij..
    vriend vn mijn ma ligt hier te snurken op de bank,mijn ma is fjoetsie verdwenen naar boven en ik zit hier op de bank naar het journaal te kijken en ik durf de afstandsbediening niet te pakken omdat hij hem in zijn handen heeft geklemd.

    wie komt me redden?Of adopteerd me?

    Weet je wat, ik adopteer jou, jij adopteert mij, problem solved 8D


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    Rebellaaa schreef:
    (...)
    Ja en vanavond is het kerstavond, normaal zit men dan met het gezin voor de boom, of de TV ofzo, gezellig te praten. Nou hier niet. Normaal ook niet, maar ik vind wel dat ze voor die drie dagen eventjes een uitzondering kunnen maken.


    stel jezelf gerust het is hier ook nooit leuk om kerst te vieren me moeder zegt altijd; kut het is kerst


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget

    Rebellaaa schreef:
    (...)
    Weet je wat, ik adopteer jou, jij adopteert mij, problem solved 8D


    gheheh jaa das een goed idee!maar krijg ik dan jou achternaam of jij die vn mij(krul) maar ik wil wel in jou huis wonen hoor


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Ik zit nu alleen en kan dus doen wat ik wil omdat my parents deelnemen aan een warme kerst (ze droppen een heleboel alleenstaanden in een klein lokaaltje en zorgen voor eten).


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Ik had echt zo'n gezellige kertavond. NOT! me pa was echt stomdronken en me ma zegt dat ik hem nog een kans moet geven.
    Dat word dan kans nummer 150000 . Echt ik word er gek van. Ik word constant door hem uitgescholden en ik mag erg GVD niks van zeggen!


    behind very angel is a demon

    We hebben binnen een kwartier de kadootjes uitgepakt en ik ben toen naar boven gevlucht om mijn kerstoutfit voor morgen samen te stellen, die best leuk is geworden. :33


    wth.

    mijn moeder lag om 9 uur op bed en mij pa ligt in het ziekenhuis.


    je weet niet hoeveel het leven waard is tot dat het lijkt te eindigen