• Mijn vader heeft dus een kerstpakket gekregen met daarin het meest lelijke servies ever en gratis eten. En nu valt het mij op dat het altijd van die rare voedseldingen zijn met van die rare verpakkingen :'D Zelfs nu hij bij een andere baas werkt, krijgt hij nog steeds van dat rare eten.

    Jullie nog een kerstpakket gekregen? Of jullie ouders? Ook van die rare voedsel gekregen?


    Today will be Girl's Day party with you~

    Van school, een of ander boek. Echt saai. Ja, ik heb ook een baantje bij mij op school XD


    Life is hard and then we die

    ik niet en mijn ouders ook nog niet, maar het valt mij ook op:D


    Don't serch to love, love will find you.

    Normaal voedsel van zeer onbekende merken. Behalve bij een van me vader (ja hij had er 2) daar zat Lays, red bull enzo in.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Jep, wij kregen van het kerstpakket van mijn pa ook allemaal eten xD


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik had pringels en borrelnootjes en andere lekkere dingen in mijn kerstpakket :3
    En een logo-spel. :'D


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Dat heeft mijn vader ook altijd, van die vreemde merken enzo :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    mijn zus had er een van de jumbo.
    Daar zaten echt lekker dingen in.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Bullshit schreef:
    Ik had pringels en borrelnootjes en andere lekkere dingen in mijn kerstpakket :3
    En een logo-spel. :'D


    werk jij bij de jumbo?


    "Ignite, my love. Ignite."

    Hahaha

    mijn moeder krijgt elk jaar kaarsen,snoep,spelletjes,zo'n vuurding,nootjes,lot en bioscoop kaartjes
    elk jaar weer hetzelfde :'D
    ik vind het wel vet want dan gaan we altijden met zijn tweeën een kerstfilm kijken, en dat vind ik fijn(flower)


    Yesterday is history, today is a gift and tomorrow is a mystery

    Desecrate schreef:
    Dat heeft mijn vader ook altijd, van die vreemde merken enzo :'D


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    We hebben bij ons altijd een kerstpakket met de raarste dingen, een lelijk servies, en dingen die je echt never gaat gebruiken.
    En mijn ma werkt bij de hornbach, en die krijgt altijd een enorme doos of emmer met eten(Lays, koekjes), en wat anders(oa. kerstballen).
    Dus dat is altijd wel leuk. ^^


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Hah ik had van mijn stage een kerstpakket gekregen met een fles bubbels, kerstkransjes, een kaart en 50 euro (A)


    dream, dare, fly!